نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۴۵

اعلام زمان شروع پخش فصل سوم سریال Doom Patrol با انتشار یک تریلر

شبکه HBO Max با انتشار یک تریلر تاریخ شروع پخش فصل سوم سریال Doom Patrol را تایید و اعلام کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر فصل سوم سریال Doom Patrol منتشر شده که در پایان تاریخ شروع پخش فصل جدید این سریال مشخص شده است. سرویس استریم HBO Max به‌تازگی اولین تیزر تریلر فصل جدید سریال دووم پاترول را منتشر کرده که در طول این تریلر شاهد تصاویری از اتفاقات پایانی فصل دوم که با یک کلیف‌هنگر به پایان رسید تا اتفاقات جدیدی که شخصیت‌های این سریال قرار است با آن مواجه شوند، هستیم که تصاویری عجیب و غریب در طول اولین تریلر فصل سوم سریال Doom Patrol نمایش داده می‌شود.

در ادامه می‌توانید این تریلر را ازطریق یوتیوب HBO Max تماشا کنید. در پایان این تریلر مشخص شد پخش فصل سوم سریال Doom Patrol قرار است از تاریخ ۲۳ سپتامبر (۱ مهر) از شبکه HBO Max آغاز شود که در این روز سه قسمت اول فصل سوم سریال دووم پاترول پخش خواهد شد و مابقی قسمت‌ها به‌صورت هفتگی پخش می‌شوند. طبق خلاصه داستان منتشر شده از فصل سوم سریال Doom Patrol، فصل سوم با رویارویی نهایی با دوروتی و کندل‌میکر آغاز می‌شود که منجر به خسارات و زیان‌های زیادی خواهد شد.

حالا دووم پاترول در یک دوراهی دشوار قرار گرفته و هر یک از اعضا باید با آن چیزی که هستند و آنچه که میخواهند انجام دهند، مواجه شوند. حالا با ورود مادام روژ با بازی میشل گومز با یک ماشین که یک مأموریت خاص هم دارد، همه‌چیز بسیار پیچیده‌تر می‌شود. آوریل بالبی، دایان گررو، مت بام، برندن فریزر، جویون وید، تیموتی دالتون، ابیگیل شاپیرو، میشل گومز، میکا پارکر، وین اورت، آنیتا کالاتارا، مایلز موسندن، جینا هیرازومی، مدلین هورچر، تای تنانت و سباستین کرافت، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل سوم سریال Doom Patrol حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده