نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۳۹

انتشار اولین تریلر فیلم جدید کلینت ایستوود با نام Cry Macho

برادران وارنر اولین تریلر فیلم Cry Macho با بازی و به کارگردانی کلینت ایستوود را منتشر کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر فیلم Cry Macho منتشر شده است. این فیلم درواقع جدیدترین فیلمی است که کلینت ایستوود آن را کارگردانی کرده و در آن به ایفای نقش پرداخته است. داستان فیلم Cry Macho درباره یک مربی اسب سالخورده است. او تصمیم می‌گیرد که یک پسربچه را از مادرش در مکزیکو سیتی بدزدد و او را در تگزاس، تحویل پدرش (که رئیس سابق خودش نیز است) دهد. انگیزه اصلی شخصیت ایستوود هم دریافت ۵۰ هزار دلار به‌عنوان دستمزد انجام این کار است. در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

فیلم گریه کن ماچو اقتباسی از رمانی به همین نام اثر ان. ریچارد نش است که نیک شینک و ریچارد نش وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم درام را بر عهده داشته‌اند. علاوه‌بر تریلر، برادران وارنر اولین پوستر رسمی فیلم Cry Macho را نیز منتشر کرده است که در ادامه می‌توانید شاهد این پوستر باشید:

کلینت ایستوود در اولین پوستر فیلم Cry Macho

کلینت ایستوود نقش مایک مایلو را در فیلم Cry Macho بر عهده دارد و علاوه‌بر ایستوود، ادواردو مینت، ناتال تراون، دوایت یوآکم، هوراسیو گارسیا روخاس، فرناندا اورجولا، آنا ری، الکساندرا رودی و پاول لینکلن آلایو، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم گریه کن ماچو حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته‌اند. ایستوود پیش از این ۴ بار جایزه اسکار برای کارگردانی و بهترین فیلم سال برای فیلم Unforgiven در سال ۱۹۹۳ و فیلم Million Dollar Baby در سال ۲۰۱۵ دریافت کرده بود، اما هرگز به‌عنوان بازیگر این جایزه را دریافت نکرده است.

فیلم Cry Macho قرار است در تاریخ ۱۷ سپتامبر (۲۶ شهریور) روی پرده‌های سینما برود. همچنین فیلم گریه کن ماچو به‌مدت یک ماه ازطریق سرویس استریم HBO Max نیز پخش خواهد شد.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده