نویسنده: مهدی اسدی
// جمعه, ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۵۰

ادامه همکاری دی سی با جیمز گان پس از فیلم The Suicide Squad

درحالی که جیمز گان قرار است فیلم Guardians of the Galaxy 3 را برای مارول کارگردانی کند، به‌نظر می‌رسد که DC از همین حالا برای ادامه همکاری با این کارگردان برنامه دارد.

ظاهراً باوجود اتمام جیمز گان با The Suicide Squad، هنوز کار DC با او تمام نشده است. درحال حاضر چیزی درباره دومین پروژه همکاری این کارگردان آمریکایی با DC Films اعلام نشده، اما براساس جدیدترین گزارش هالیوودریپورتر، این استودیو از هم‌اکنون برای همکاری دوباره با گان برنامه‌ریزی می‌کند. والتر هامادا، رئیس DC Films در اینباره می‌گوید:

«ما در اینجا برای همیشه از گان استقبال خواهیم کرد؛ فارغ از هرکاری در آینده در نظر داشته باشد. او واقعاً دیدگاه خاص خود را دارد و شریک بسیار خوبی برای ما محسوب می‌شود. هر موقعی که تصمیم به بازگشت بگیرد، برای استقبال از او آماده هستیم. او قطعاً برمی‌گردد؛ ما هنوز برنامه‌های بیشتری برای او داریم.»

ستارگانی که در جدیدترین ساخته جیمز گان یعنی The Suicide Squad نقش آفرینی می‌کنند، بارها به حمایت همه‌جانبه و اظهار رضایت کامل خود از همکاری با این کارگردان خلاق پرداخته‌اند. مارگو رابی، بازیگر نامزد جوایز مختلف اسکار، گلدن گلوب و بفتا که در این فیلم نقش هارلی کویین را برعهده دارد، در اینباره می‌گوید:

«اگر بدون اطلاع از اینکه جیمز گان The Suicide Squad را کارگردانی می‌کند، فیلمنامه این اثر را می‌خواندم، مستقیماً به آن جواب رد می‌دادم. قطعاً با خودم می‌گفتم هیچکس قادر به پیدا کردن این ایده‌ها نخواهد بود.»

جیمز گان و مارگو رابی، بازیگر نقش هارلی کویین در پشت صحنه فیلم The Suicide Squad

جان سینا، بازیگر نقش پیس‌میکر نیز به تحسین توانایی‌های گان در اجرای ایده‌های خلاقانه خود پرداخته و می‌گوید: «وقتی که یک مرد نابغه را با افکار و ایده‌های خود تنها بگذارید، چنین اتفاقی رخ می‌دهد. من قبل از اینکه برای حضور در این فیلم جواب مثبت بدم، حتی نپرسیدم درباره چیست.»

اما این تنها بازیگران The Suicide Squad نبودند که از هر فرصتی برای تعریف و تمجید از کارگردان این اثر استفاده کردند. چارلز رون، تهیه‌کننده این فیلم نیز در گفتگوی خود با هالیوودریپورتر اظهار داشته که این پروژه زیر بودجه‌ی اختصاص یافته و بدون نیاز به برداشت مجدد به اتمام رسیده است.

«او نه فقط سکانس‌های اکشن، بلکه تک تک برداشت‌های فرایند ساخت فیلم را هدایت می‌کند.»

فیلم The Suicide Squad از امروز در سالن‌های سینما و سرویس اشتراکی HBO Max در دسترس قرار گرفته است. شما می‌توان هم‌اکنون به نسخه باکیفیت این فیلم دسترسی داشته باشید.

در پایان نظرات خود را در این خصوص با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع gamespot.
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده