نویسنده: مهرداد داودی
// پنجشنبه, ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۳۰

انتشار تریلر خشن فیلم ترسناک Don't Breathe 2

تریلر جدیدی از فیلم در آستانه‌ی اکران و ترسناک Don't Breathe 2 منتشر شد.

بنابر جدیدترین اخبار، به‌تازگی تریلر بزرگسالانه‌ی جدیدی از فیلم ترسناک Don't Breathe 2 (نفس نکش ۲) منتشر شده است. تریلرهای بزرگسالانه واجد صحنه‌هایی هستند که ممکن است برای همه مناسب نباشد. به همین ترتیب در تریلر حاضر شاهد صحنه‌ها و مضامینی خشن هستیم که احتمالا به مذاق همه خوش نخواهند آمد. تریلر حاضر روش‌های خشن و وحشیانه نورمن نورداستروم برای سلاخی کردن دشمنانش را به نمایش می‌گذارد. فیلم نفس نکش ۲ به چند سال‌ پس از ماجراهای فیلم اول می‌پردازد، نورمن نورداستورم حالا در مکانی آرام زندگی می‌کند تا اینکه بالاخره گناهان پیشین او به سراغش می‌آیند.

فیلم سینمایی نفس نکش ۲ به کارگردانی و نویسندگی رودو سایاگس ساخته شده است، سایاگس یکی از نویسندگان فیلم Don't Breathe (نفس نکش) محصول ۲۰۱۶ بود و در تهیه آن نیز همکاری داشت. فده آلوارز، کارگردان فیلم اول نیز در نگارش فیلمنامه نفس نکش ۲ همکاری کرده است. فیلم سینمایی نفس نکش ۲ با بازی استفان لنگ، برندون سکستون سوم، مدلین گریس، روچی ویلیامز، استفانی آرچیلا و بابی اسکافیلد ساخته شده است. فیلم نفس نکش محصول سال ۲۰۱۶ که اولین فیلم این مجموعه بود با بودجه‌ای حدودا ۱۰ میلیون دلاری ساخته شد و به فروش بسیار خوب ۱۵۷ میلیون دلار پیدا کرد. فیلم سینمایی نفس نکش ۲ از ۱۳ اوت (۲۲ مرداد) اکران خواهد شد، این فیلم ترسناکِ ۹۰ دقیقه‌ای به‌دلیل صحنه‌های بسیار خشن و خونین و زبان توهین‌آمیز رده‌بندی سنی بزرگسال دریافت کرده است.

شما می‌توانید تریلر جدید و بزرگسالانه فیلم نفس نکش ۲ را در زیر ببینید. تریلر پیش‌رو دارای صحنه‌های بسیار خشن و فضایی تیره و تار است و ممکن است برای همه مناسب نباشد. شما درباره فیلم‌های نفس نکش چه نظری دارید؟

دانلود از آپارات


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده