نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۴۱

انتشار تریلر رسمی فیلم اکشن جدید نتفلیکس با بازی مری الیزابت وینستد

نتفلیکس امروز تریلر جدید و رسمی فیلم Kate با بازی مری الیزابت وینستد و وودی هارلسون را منتشر کرده که حاوی تصاویر اکشن و خشن بسیاری است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر رسمی و جدید فیلم Kate منتشر شده است. نتفلیکس طبق وعده خودش امروز تریلر فیلم اکشن جدید کیت را منتشر کرده که در آن شاهد مسموم شدن یک آدمکش به‌نام کیت هستیم که حالا در تلاش است تا کسانی را که باعث مسموم شدن او شده‌اند، پیدا کند و آن‌ها را به قتل برساند. بااین‌حال، او تنها کمتر از ۲۴ ساعت زمان دارد تا قاتل خود را پیدا کند. در طول تریلر شاهد صحنه‌های اکشن، شهر توکیو و صحنه‌های خشن و منزجر کننده هستیم و در ادامه می‌توانید تریلر جدید فیلم Kate را ازطریق یوتیوب نتفلیکس تماشا کنید.

مری الیزابت وینستد، وودی هارلسون، تادانابو آسانو، میخیل هایسمان، میاوی لی ایشیهارا و میکو مارتینو، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Kate حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین نتفلیکس پوستر جدید این فیلم اکشن را نیز منتشر کرده است که در آن شاهد حضور شخصیت‌های اصلی فیلم مثل مری الیزابت وینستد، وودی هارلسون و میکو مارتینو هستیم و در ادامه می‌توانید شاهد پوستر فیلم کیت نیز باشید:

مری الیزابت وینستد در نقش کیت، وودی هارلسون و میکو مارتینو در پوستر فیلم اکشن Kate

فیلم Kate داستان یک زن آدمکش به نام کیت را دنبال می‌کند که متوجه می‌شود مسموم شده و تنها ۲۴ ساعت دیگر می‌تواند زندگی کند و پس از آن خواهد مرد. او باید ازطریق تعقیب و کشتن جنایتکاران در خیابان‌های توکیو قاتل خود را پیش از مرگش پیدا کند و به قتل برساند و از او انتقام بگیرد. سدریک نیکولاس ترویان، کارگردان فیلم The Huntsman: Winter's War وظیفه کارگردانی و عمر آلیم، نویسنده فیلم Extraction، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Kate را بر عهده داشته‌اند.

فیلم Kate قرار است در تاریخ ۱۰ سپتامبر (۱۹ شهریور) از شبکه نتفلیکس پخش شود. 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده