نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۵۹

فاش شدن اولین تصویر از لباس جدید فلش در فیلم The Flash

به‌تازگی تصویر جدیدی از پشت صحنه فیلم‌برداری فیلم The Flash فاش شده که در آن ازرا میلر در لباس جدید فلش قابل مشاهده است.

مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم The Flash همچنان در بریتانیا ادامه دارد و حالا طبق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر بیشتری از پشت صحنه فیلم‌برداری فیلم فلش فاش شده است. صد البته که فاش شدن تصاویر از پشت صحنه جدیدترین فیلم دنیای دی سی به یک امر عادی در این روزها تبدیل شده، اما اخیرا تصویری از پشت صحنه فیلم The Flash در داخل استودیو فاش شده که در آن ازرا میلر با لباس جدید فلش قابل مشاهده است. همان‌طور که در تصویر هم قابل مشاهده است، اطراف محیط با پرده سبز پوشانده شده و البته برادران وارنر در تلاش برای حذف این تصویر از سطح اینترنت است:

ازرا میلر در نقش فلش با لباس جدید شخصیت تندرو دنیای دی سی در یک محل با پرده سبز در پشت صحنه فیلم The Flash

همچنین تصاویر بیشتری از بتمن و بت‌سایکل در پشت صحنه فیلمبرداری فیلم The Flash در شهر گلاسگو منتشر شده است. در این صحنه دوباره شاهد بازگشت ریک انگلیش، بلدکار بتمن هستیم که اگرچه هنوز مشخص نیست بدلکاری کدام نسخه بتمن در فیلم بتمن را بر عهده دارد، اما از ظاهر، لباس، تجهیزات و فیزیک شخصیت قابل انتظار است که نسخه بتمن بن افلک باشد. درواقع براساس تصاویر مفهومی، بتمن مایکل کیتون لباسی مشابه فیلم‌های بتمن تیم برتون در تن خواهد داشت و در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

همچنین شاید جالب است بدانید که ریک انگلیش بدلکار بتمن نسخه رابرت پتینسون در فیلم The Batman نیز بوده است. البته خبرنگار The Wrap تایید کرده که بن افلک رسما از ماه آینده به پشت صحنه تولید فیلم فلش اضافه خواهد شد و این می‌تواند این موضوع را که در این تصاویر شاهد بتمن بن افلک هستیم، قوت ببخشد. همچنین یک ویدیو از پشت صحنه فیلم The Flash نیز منتشر شده که بدلکار بتمن با بت‌‌سایکل راهش را که توسط دو ماشین بسته شده بود، باز می‌کند تا تعقیب و گریز با ماشین مدنظر ادامه پیدا کند:

دانلود از آپارات

فیلم The Flash برای اکران در تاریخ ۴ نوامبر ۲۰۲۲ (۱۳ آبان ۱۴۰۱) برنامه‌ریزی شده است. ازرا میلر، مایکل کیتون، بن افلک، ساشا کال، کرسی کلمونس، ماریبل وردو، ران لیوینگستون، ایان لو، سرشه مونیکا جکسون و رودی منکوزو، از جمله بازیگرانی هستند که حضور آن‌ها در فیلم The Flash تایید و اعلام شده است. اندی موشیاتی که پیش از این وظیفه کارگردانی فیلم It و فیلم It: Chapter 2 را بر عهده داشته، وظیفه کارگردانی فیلم فلش را براساس فیلمنامه‌ای از کریستینا هادسون بر عهده دارد.


منبع CBM CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده