// سه شنبه, ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۲۴

تاکید مدیر وارنر برادرز دیسکاوری روی اهمیت بسیار زیاد اکران سینمایی

شرکت Warner Bros. Discovery همچنان در حال تأسیس است و به محض تکمیل ادغام وارنر و دیسکاوری به وجود می‌آید. دیوید زاسلاو رئیس این شرکت عظیم چند ۱۰ میلیارد دلاری است.

همه می‌دانند که به محض کامل شدن پروسه‌ی تأسیس شرکت Warner Bros. Discovery (وارنر برادرز دیسکاوری)، اوضاع قدم به قدم برای وارنر تغییر خواهد کرد. بسیاری از مدیرهای فعلی وارنر از آن جدا خواهند شد، سلسله مراتب تاثیرگذاری و قدرت در شرکت تغییر می‌کنند و برنامه‌ها مطابق خواسته‌ی مدیرعامل جدید یعنی دیوید زاسلاو جلو خواهند رفت؛ شخصی که سابقه‌ی درخشانی در مدیریت دیسکاوری و افزایش مداوم ابعاد موفقیت‌های آن دارد.

در ماه مِی/مه سال جاری میلادی متوجه شدیم که در قراردادی ۴۳ میلیارد دلاری، دیسکاوری و وارنر به یکدیگر می‌پیوندند. طی ماه‌های اخیر مراحل تکمیل کار به خوبی جلو می‌روند و به نظر می‌رسد که در اواسط سال ۲۰۲۲ میلادی بالاخره شرکت Warner Bros. Discovery به‌صورت کامل تأسیس می‌شود؛ تا دیگر شرکت AT&T هیچ نقشی در وارنر نداشته باشد. زاسلاو می‌گوید که تا این لحظه هیچ اقدامی علیه شکل‌گیری شرکت عظیم جدید انجام نشده است و چراغ‌های سبز یکی پس از دیگری توسط مقام‌های مربوط نشان داده می‌شوند.

شبکه HBO Max و شبکه HBO اکنون روی هم به بیشتر از ۴۴.۵ میلیون مشترک رسیده‌اند و شبکه دیکساوری پلاس هم بیشتر از ۱۸ میلیون مشترک دارد. هر دو آن‌ها هم به رشد ادامه می‌دهند. زاسلاو می‌خواهد آن‌ها در مجموع طی چند سال به بیشتر از ۲۰۰ میلیون مشترک برسند؛ اما نه به قیمت رها کردن سینماها. او با اشاره به خریداری شدن MGM توسط آمازون می‌گوید که طی ماه‌های آتی شاهد خریدهای دیگر توسط شبکه‌های آنلاین/سرویس‌های استریم محتوا خواهیم بود. اما او باور دارد که شرکت Warner Bros. Discovery از همان لحظه‌ی تأسیس به اندازه‌ی کافی شامل مجموعه‌ها، فیلم‌ها، سریال‌ها و برنامه‌های مختلف است.

نسخه اولیه لوگو شرکت وارنر برادرز دیسکاوری و شعار رسمی آن در آسمان و جلوی ابرها به رنگ طلایی

او که چندوقت قبل گفته بود به همکاری با فیلم‌سازها و انواع‌واقسام افراد بااستعداد صنعت/هنر سینما و تلویزیون اهمیت فراوانی می‌دهد، به‌تازگی گفت که ساخت فیلم‌های سینمایی و اکران آن‌ها در سینماها بالاترین سطح اهمیت را برای شرکت وارنر برادرز دیسکاوری خواهد داشت. این مدیر موفق می‌گوید: «صنعت اکران فیلم‌های سینمایی در حال از دست رفتن نیست. بلکه حداکثر اهمیت را برای سازندگان دارد. [پخش فیلم در سالن‌های سینما] دلیل از راه رسیدن برترین نویسندگان، تهیه‌کنندگان و استعدادها است.

وقتی به آن پرده‌ی سینمایی بزرگ نگاه می‌کنید، [متوجه می‌شوید] که آن‌جا ستاره‌ها شکل گرفتند و جادو اتفاق افتاد». قبلا از صحبت‌های زاسلاو برداشت شده بود که او به‌شدت برای بهبود روابط وارنر با کارگردان‌ها و افراد پراهمیت دیگری که طی چند ماه اخیر به‌شدت از دست شرکت عصبانی شدند، تلاش خواهد کرد.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده