نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۵۲

مشخص شدن بازیگر اصلی فیلم Blue Beetle از دنیای دی سی

ستاره سریال Cobra Kai قرار است نقش بلو بیتل را در فیلم Blue Beetle بازی کند. این فیلم از دنیای دی سی از شبکه HBO Max پخش خواهد شد.

آذر ۹۷ بود که برای اولین‌بار خبر ساخت فیلمی براساس Blue Beetle (بلو بیتل) شنیده شد و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر اصلی فیلم جدید دنیای دی سی مشخص شده است. زولو مریجونیا، بازیگر سریال Cobra Kai و یک قسمت از فصل سوم سریال Twin Peaks قرار است نقش جیمی ریس ملقب به بلو بیتل را بازی کند. در دنیای کمیک، شخصیت جیمی ریس توسط کیث گیفن، جان راجرز و کالی همنر خلق و در سال ۲۰۰۶ برای اولین‌بار در شماره سوم کمیک Infinite Crisis (اینفینیت کرایسس) معرفی شد.

زولو مریجونیا

در ادامه این شخصیت به‌عنوان بلو بیتل برای اولین‌بار در شماره پنجم کمیک Infinite Crisis حضور داشت. او یک شخصیت آمریکایی-مکزیکی است. آنجل مانوئل سوتو با سابقه کارگردانی فیلم Charm City Kings، وظیفه کارگردانی فیلم Blue Beetle را بر عهده گرفته است و همچنین گرت دانت الکوسر، نویسنده بازسازی فیلم Scarface وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم از دنیای دی سی را بر عهده دارد. فیلم Blue Beetle قرار است اولین فیلم دنیای DC باشد که با محوریت ابرقهرمان لاتین در دست ساخت است. تمرکز داستان این فیلم روی شخصیت جیمی ریس خواهد بود. 

فیلم Blue Beetle قرار است از شبکه HBO Max پخش شود که پیش از این شاهد تایید انتشار فیلم Batgirl از این سرویس استریم نیز بودیم. انتظار می‌رود مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم بلو بیتل از اوایل سال ۲۰۲۲ آغاز شود. فیلم The Suicide Squad به کارگردانی جیمز گان، فیلم بعدی دنیای دی سی خواهد بود که جمعه این هفته‌ در سالن‌های سینما و HBO Max اکران خواهد شد. قسمت جدید فیلم Suicide Squad توانسته با نقدهای بسیار مثبتی برخلاف قسمت قبلی مواجه شود.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده