نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۱۳

رکوردشکنی فروش مجموعه فیلم ترسناک The Conjuring

فروش جهانی مجموعه فیلم The Conjuring سرانجام از مرز ۲ میلیارد دلار عبور کرد تا این مجموعه فیلم ترسناک به یک رکورد تاریخی دست پیدا کند.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مجموع فروش جهانی مجموعه فیلم The Conjuring به یک رکورد تاریخی دست پیدا کرده است. به‌تازگی مجموع فروش جهانی فیلم The Conjuring: The Devil Made Me Do It به ۱۹۶ میلیون دلار افزایش پیدا کرده است تا مجموع فروش هفت قسمت این مجموعه فیلم ترسناک از مرز ۲ میلیارد دلار فروش عبور کند. فیلم The Conjuring به‌کارگردانی جیمز وان و به تهیه‌کنندگی پیتر سفران کار خودش را در سال ۲۰۱۳ آغاز کرد که این فیلم ترسناک موفق شد ۳۲۰.۲ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند.

همچنین فیلم The Conjuring 2 توانست در سال ۲۰۱۶ به فروش ۳۲۱.۶ میلیون دلار دست پیدا کند. از خرداد امسال نیز اکران فیلم The Conjuring 3 با افتتاحیه ۲۴.۱ میلیون دلار آغاز شد که این فیلم ترسناک به‌صورت همزمان روی HBO Max نیز منتشر شده بود. تا به امروز فیلم The Conjuring: The Devil Made Me Do It توانسته ۶۴.۸ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۱۳۱.۲ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان فروش کند.

عروسک آنابل روی صندلی نشسته است

پاتریک ویلسون، ورا فارمیگا، جولیان هیلیارد، سارا کاترین، شارلین آمویا، شنون کوک، رونی جن بلوینز و استیسی جانسون، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Conjuring 3 حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. وظیفه کارگردانی این فیلم ترسناک بر عهده مایکل چاوز بوده است. علاوه‌بر سه‌گانه فیلم The Conjuring، فیلم Annabelle با فروش ۲۵۷.۷ میلیون دلار، فیلم Annabelle: Creation با فروش ۳۰۶.۸ میلیون دلار، فیلم Annabelle Comes Home با فروش ۲۳۱.۴ میلیون دلار و همچنین فیلم The Nun با فروش ۳۶۶.۱ میلیون دلار، دیگر فیلم‌های مجموعه فیلم احضار هستند.

همچنین هر هفت فیلم دنیای Conjuring در بین ۲۵ فیلم ترسناک پر فروش تاریخ هستند که ۴ قسمت در بین ۸ فیلم اول حضور دارند. توبی امریخ، مدیرعامل گروه برادران وارنر با انتشار بیانیه‌ای گفت: «از همه از جمله جیمز،‌ پیتر،‌ همه بازیگران و تیم تولید و والتر،‌ ریچارد، کارولاین، دیو و تیم نیو لاین سینما تشکر می‌کنم. شما یکی از ترسناک‌ترین و هنرمندانه‌ترین فرانچایزهای ترسناک تاریخ سینما را خلق کرده‌اید. این نتایج حمایت فوق‌العاده مخاطبان و طرفداران فیلم‌های ترسناک در سراسر جهان است و ما این موفقیت فوق‌العاده را به شما تبریک می‌گوییم.»


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده