نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۵۶

ملاقات مرد عنکبوتی با دکتر استرنج در تصویر جدید فیلم Spider-Man 3

به‌تازگی تصویر جدیدی از پشت صحنه فیلم Spider-Man: No Way Home فاش شده است که ظاهرا ملاقات دکتر استرنج با مرد عنکبوتی را فاش می‌کند.

طرفداران مدت زمان زیادی است که در انتظار انتشار اولین تریلر فیلم Spider-Man: No Way Home هستند، اما این اتفاق هنوز رخ نداده و در حال حاضر واقعا نمی‌دانیم چه زمانی اولین تریلر فیلم Spider-Man 3 منتشر خواهد شد. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصویر جدیدی از پشت صحنه فیلم‌برداری فاش شده که یک ملاقات مهم در این فیلم از دنیای سینمایی مارول را نشان می‌دهد. در این تصویر ظاهرا مرد عنکبوتی به خانه دکتر استرنج در نیویورک رفته تا با او ملاقات کند. در این تصویر می‌تواند اسپایدرمن و دکتر استرنج را مشاهده کرد:

ملاقات دکتر استرنج با پیتر پارکر در نیویورک در پشت صحنه فیلمبرداری فیلم Spider-Man: No Way Home

در حال حاضر مشخص نیست که این تصویر در چه زمانی گرفته شده و آیا فیلم‌برداری دوباره فیلم Spider-Man: No Way Home آغاز شده است یا نه. بااین‌حال، به‌نظر می‌رسد که در مقطعی از فیلم قرار است شاهد چنین ملاقاتی باشیم. همچنین کامیونی با لوگو FEAST که یک سازمان خیریه با مدیریت زن عمو می است، نیز در تصویر قابل مشاهده است. بااین‌حال، براساس اطلاعات فاش شده از محصولات تجاری مرتبط با فیلم، ظاهرا بالاخره قرار است شاهد مبارزه مرد عنکبوتی با گروه Sinister Six ازطریق مولتی‌ورس باشیم.

همچنین تصویر دیگری از لباس جدید مرد عنکبوتی در فیلم Spider-Man: No Way Home نیز فاش شده است که در آن شاهد لباس جدید این شخصیت با نام Integrated هستیم. براساس تصاویر فاش شده از اسباب‌ بازی‌های فیلم، این لباس ظاهرا نسخه جدید آیرون اسپایدر است، اما این تصویر نگاه بهتر و کامل‌تری از این لباس را به ما ارائه می‌کند که در ادامه می‌توانید شاهد این تصویر نیز باشید:

نمای جدید Integrated از لباس جدید مرد عنکبوتی با نام در فیلم Spider-Man: No Way Home

فیلم Spider-Man: No Way Home برای اکران در تاریخ ۱۷ دسامبر (۲۶ آذر) برنامه‌ریزی شده است. مانند دو قسمت گذشته، جان واتس وظیفه کارگردانی و کریس مک‌کنا و اریک سامرز وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Spider-Man 3 را بر عهده داشته‌اند. تام هالند، جیمی فاکس، زندیا، بندیکت کامبربچ، آلفرد مولینا، جیکوب باتالون، مریسا تومی، جی. کی. سیمونز و تونی ریوولوری، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Spider-Man: No Way Home حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌‌اند


منبع Gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده