نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۵۶

نمایش ظاهر کامل کارنیج در فیلم Venom 2 با بازی تام هاردی

به‌تازگی مجسمه‌هایی از فیلم Venom: Let There Be Carnage در سینماهای IMAX در چین قرار داده شده‌اند که ظاهر ونوم و کارنیج را در این فیلم نشان می‌دهند.

انتظار می‌رود فردا تریلر جدیدی از فیلم Venom: Let There Be Carnage منتشر شود، اما پیش از آن در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، بالاخره ظاهر کامل کارنیج در این فیلم نمایش داده شده است. سونی پیکچرز اخیرا برای تبلیغ فیلم Venom 2 در کشور چین دو مجسمه با مقیاس واقعی از شخصیت ونوم و کارنیج را به سینماهای IMAX این کشور ارسال کرده است. اگرچه ظاهر ونوم از قبل هم مشخص بود، اما نکته جالب نمایش ظاهر کامل کارنیج است که به خوبی جزئیات و طراحی جذاب این شخصیت شرور را شاهد هستیم که شباهت زیادی به نسخه کمیک آن دارد. در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

مجسمه ونوم و کارنیج فیلم Venom: Let There Be Carnage در سینماهای IMAX چین

پیش از این در اولین تریلر فیلم Venom: Let There Be Carnage شاهد حضور کارنیج بودیم، اما تصاویر به‌حدی واضح نبودند که بتوانیم ظاهر کامل کارنیج را مشاهده کنیم و درواقع کارنیج بیشتر در بخش‌های تاریک تریلر حضور داشت. حالا به خوبی می‌توانیم ظاهر کامل کارنیج را پیش از انتشار تریلر جدید دنباله فیلم Venom مشاهده کنیم که حداقل طراحان فیلم در طراحی ظاهر ونوم و کارنیج عملکرد بسیار خوب و قابل تحسینی داشته‌اند.

تام هاردی در نقش ادی براک (ونوم)، وودی هارلسون در نقش کلیتوس کسدی (کارنیج)، میشل ویلیامز در نقش ان ویینگ، نائومی هریس در نقش شیریک (Shriek) و استیون گراهام، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Venom: Let There Be Carnage حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. وظیفه کارگردانی دنباله فیلم Venom براساس فیلمنامه‌ای از کلی مارسل، بر عهده اندی سرکیس با سابقه کارگردانی فیلم Mowgli: Legend of The Jungle و فیلم Breathe بوده است.

فیلم Venom: Let There Be Carnage قرار است در تاریخ ۲۴ سپتامبر (۲ مهر) اکران شود. فیلم Venom در سال ۲۰۱۸ ‌روی پرده‌های سینما رفت و با اینکه نتوانست نقدهای چندان مثبتی را دریافت کند، اما این فیلم موفق شد بیش از ۸۵۵ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند که این فروش شامل فروش بیش از ۲۱۳.۵ میلیون دلار در آمریکای شمالی و حدود ۶۴۱.۵ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود. 


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده