نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۳۲

انتشار تریلر جدید سریال What If ؛ اولین انیمیشن دنیای سینمایی مارول

مارول استودیو تریلر جدیدی از انیمیشن ?What If را منتشر کرد که در طول آن شاهد تصاویر بیشتری از اتفاقات اولین انیمیشن دنیای سینمایی مارول هستیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدید و کوتاهی از انیمیشن ?What If منتشر شده است. این تریلر درواقع یک تبلیغ تلویزیونی است که در طول آن شاهد تصاویر بیشتری از اولین انیمیشن دنیای سینمایی مارول هستیم. در طول این تریلر نگاه بهتری از تونی استارک و اریک کیلمانگر قابل مشاهده است که ظاهرا کیلمانگر توانسته استارک را از دزدیده شدن توسط ماندرین نجات دهد. در بخشی دیگر اولتران بدن ویژن را دریافت کرده و قوی‌تر از همیشه شده است. همچنین کیلمانگر با شوری متحد شده و قرار است در نبردی در واکاندا با دشمنان مبارزه کنند. در ادامه تریلر جدید سریال ?What If را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

همچنین مارول استودیو پوستر جدیدی از انیمیشن ?What If را منتشر کرده است که تمرکز این پوستر روی شخصیت واچر است که جفری رایت صداپیشگی این شخصیت را بر عهده دارد و در ادامه می‌توانید این پوستر را نیز مشاهده کنید:

پوستر واچر در انیمیشن ?What If

جفری رایت، هایلی اتول، چادویک بوزمن، سباستین استن، جاش برولین، دومینیک کوپر، مایکل داگلاس، کارن گیلان، کریس همسورث، تام هدیلتسون، ساموئل ال جکسون، مایکل بی جردن، ناتالی پورتمن، جرمی رنر، پل راد، مایکل روکر، مارک رافلو، تایکا وایتیتی، از جمله صداپیشگان انیمیشن ?What If هستند. رایان اندروز وظیفه کارگردانی و ای سی بردلی وظیفه نوشتن فیلمنامه سریال ?What If را بر عهده داشته‌اند.

پخش انیمیشن ?What If از روز چهارشنبه، ۱۱ اوت/آگست (۲۰ مرداد) از دیزنی پلاس آغاز خواهد شد. فصل اول این سریال انیمیشنی در ۱۰ قسمت تولید شده و همچنین ساخت فصل دوم آن نیز تایید شده است که مانند فصل اول قرار است در ۱۰ قسمت تولید شود. همچنین مارول استودیو در نظر دارد انیمیشن‌های بیشتری تولید کند و به همین منظور یک استودیو اختصاصی برای این منظور تأسیس کرده است.


منبع CBM CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده