نویسنده: مهرداد داودی
// یکشنبه, ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۴۸

نمایش جنگ در تریلر فصل دوم سریال See

شبکه +Apple TV به‌تازگی تریلری از فصل دوم سریال See با حضور جیسون موموآ و دیو باتیستا منتشر کرده است.

سریال اکشن و علمی تخیلی See محصول +Apple TV (اپل تی‌وی پلاس) است و با بازی جیسون موموآ، دیو باتیستا و آلفر وودوارد ساخته می‌شود. فصل دوم سریال See قرار است در تاریخ ۲۷ اوت (۵ شهریور) پخش شود و اپل تی‌وی‌ پلاس به‌تازگی تریلری از این فصل سریال منتشر کرده است. در تریلر حاضر تصاویری از تقابل پیش‌روی بین بابا واس (جیسون موموآ) و ادو واس (دیو باتیستا) می‌بینیم، دو برادری که به دشمن هم تبدیل می‌شوند. این تریلر همچنین صحنه‌هایی از جنگ قریب الوقوع بین امپراطوری پایا و جمهوری تریوانتیان را به تصویر می‌کشد.

نمایی از پشت سر جیسون موموآ در سریال See‌ اپل تی وی پلاس

سریال See درباره آینده‌ای است که انسان‌ها در آن بینایی خود را از دست داده‌اند و به طرق دیگر به تعامل با جهان دست می‌زنند. شخصیت اصلی این سریال بابا واس، رهبری شجاع است که باید از مردم خود دربرابر ملکه‌ای که قصد نابود کردن ایشان را دارد، محافظت کند. شخصیت بابا واس همچنین صاحب دو فرزند دوقلو است که توانایی دیدن دارند. در فصل دوم، بابا در تلاش است که خانواده‌اش را با یکدیگر متحد کند، درحالیکه ادو، برادر بابا، دختر وی را به‌قصد انتقام‌جویی گروگان گرفته است. از طرفی دیگر امپراطوری ریپابلیک در آستانه‌ی جنگ با جمهوری تریوانتیان قرار دارد و به این ترتیب بابا و خانواده‌اش در معرض خطر هستند.

از بازیگران سریال See می‌توان به جیسون موموآ، دیو باتیستا، آلفرد وودارد، هرا هیلمار، سیلویا هوئکس، کریستین کامارگو، یدیرا گورا-پریپ، نستا کوپر و آرچی مدکوه یاد کرد. چهره‌هایی چون ادن اپستاین، تام میسون، هون لی،اولیویا چنگ، دیوید هولت و تامارا تونی در فصل دوم به سریال See اضافه شده‌اند. خالق سریال See استیون نایت است که سریال پرطرفدار Peaky Blinders (پیکی بلایندرز) را نیز ساخته است. استیون نایت همچنین به‌همراه فرنسیس بارنس، پیتر چرنین، جنو تاپینگ، جیم روو و جاناتان تروپر یکی از تهیه‌کننده‌های سریال See محسوب می‌شود. تریلر فصل دوم سریال See را در یوتیوب تماشا کنید. 


منبع Coomingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده