// شنبه, ۹ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۱۰

باب ادنکیرک پس از سکته قلبی خفیف: حال من خوب خواهد شد

حال عمومی باب ادنکیرک، بازیگر سریال Better Call Saul و سریال Breaking Bad بهتر شده است و او قدم به قدم مراحل کسب بهبودی کامل را پشت سر می‌گذارد.

ادنکیرک چند روز پس از آن که به شکلی نگران‌کننده از سر صحنه‌ی فیلم‌برداری سریال بتر کال سال به بیمارستان منتقل شد، حالا اعلام کرد که خوش‌بختانه مشغول کسب بهبودی و بازپس‌گیری سلامت کامل خود است. او در توئیتر نوشت: «سلام. باب هستم. از شما سپاسگزارم؛ از خانواده و دوست‌ها که این هفته پیرامون من بودند و همه‌ی افرادی که با نگرانی نسبت به من ابراز عشق کردند. این میزان از اهمیت دادن شما میخکوب‌کننده است. ولی من این عشق (پیام‌های محبت‌آمیز) شما را احساس می‌کنم و [این لطف شما] برای من معنا و ارزش فراوانی دارد.

من یک سکته‌ی قبلی خفیف داشتم. اما به‌لطف رزا استرادا و پزشک‌هایی که می‌دانستند چگونه بدون جراحی انسداد را از بین ببرند، حال من خوب خواهد شد. در همین حین پشتیبانی سونی و AMC از من طی این ماجرا هم در سطحی فراتر از تصور بود. من مقداری زمان می‌خواهم تا بهبود پیدا کنم. ولی به‌زودی بازمی‌گردم».

باب ادنکیرک در نقش جیمی مک ‌گیل ملقب به ساول گودمن در فصل پنجم سریال Better Call Saul

این بازیگر ۵۸ساله‌ی آمریکایی که امروز بیشتر به خاطر آثار تلویزیونی وینس گیلیگان شناخته می‌شود، به‌تازگی فیلم اکشن Nobody را روی پرده‌های نقره‌ای داشت. بدون شک بهتر شدن حال او خوشحال‌کننده و برای طرفدارهای پرشماری که بسیار نگران شده بودند، آرامش‌بخش است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده