نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۷ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۴۶

تمدید سریال Sweet Tooth برای فصل دوم

شبکه نتفلیکس سرانجام از تمدید سریال Sweet Tooth برای فصل دوم خبر داده است. این سریال با همکاری دی سی و برادران وارنر تولید شده است.

خرداد امسال بود که فصل اول سریال Sweet Tooth از شبکه نتفلیکس پخش شد و توانست ضمن دریافت نقدهای بسیار مثبت از منتقدان، مورد توجه کاربران این سرویس استریم نیز قرار بگیرد و یکی از محبوب‌ترین سریال‌های نتفلیکس در سال ۲۰۲۱ باشد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سریال Sweet Tooth برای فصل دوم تمدید شده است. نتفلیکس بالاخره خیال طرفداران را راحت کرد و این خبر را رسما امروز به اشتراک گذاشت. سریال Sweet Tooth با همکاری نتفلیکس، برادران وارنر و دی سی تولید و منتشر شده است.

بااین‌حال، اطلاعات بیشتری از سریال Sweet Tooth در دسترس نیست و تنها ساخت فصل دوم این سریال تایید شده است که انتظار می‌رود بیشتر بازیگران فصل اول در فصل دوم نیز حضور داشته باشند. اتفاقات سریال Sweet Tooth قرار است ۱۰ سال پس از ظهور هیبریدها آغاز شود؛ کودکانی که نیمه‌انسان و نیمه‌حیوان متولد شده و اکنون توسط انسان‌ها مورد ترس و شکار قرار گرفته‌اند. تمرکز سریال روی یک نیمه‌انسان نیمه‌گوزن به‌نام گاس است که با یک انسان سرگردان و بزرگسال به‌نام جپرد دوست می‌شود و ماجراجویی خطرناکی را آغاز می‌کند تا گاس ریشه‌های خودش را پیدا کند. 

کریستین کانوری در نقش گاس ایستاده در جنگل در سریال Sweet Tooth

کمیک Sweet Tooth توسط جف لمیر خلق و نوشته شده که در مجموع ۴۰ جلد از آن نوشته و در بین سال‌های ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۳ توسط ورتیگو و دی سی چاپ و منتشر شده است. درواقع کمیک و سریال Sweet Tooth ترکیبی از یک اثر ابرقهرمانی، فانتزی و پسا آخرالزمانی است. رابرت داونی جونیور و سوزان داونی به‌عنوان تهیه‌کننده در سریال Sweet Tooth حضور دارند که درواقع این سریال توسط استودیو تیم داونی و بخش تلویزیونی برادران وارنر در کشور نیوزیلند تولید شده است.

کریستین کانوری، نانسو آنوزی، عدیل اختر، ویل فورته، دانیا رامیرز، نيل سانديلاندس، استفانیا لاوی اوون و الیزا ولانی، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل اول سریال Sweet Tooth حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین جیمز برولین در نقش راوی در این سریال فانتزی حضور دارد. جیم میکل، وظیفه ساخت، کارگردانی و نوشتن فیلمنامه سریال Sweet Tooth را بر عهده داشته است که بث شوارتز به‌عنوان دستیار شورانر به ساخت این سریال به میکل کمک کرده است که انتظار می‌رود برای ساخت فصل دوم سریال بازگردند.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده