نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۱۶

تیراندازی مرگبار در سالن محل نمایش فیلم Purge 5 در کالیفرنیا

تیراندازی مرگباری در سالن محل نمایش فیلم The Forever Purge در کالیفرنیا رخ داده که نتیجه آن یک کشته و یک مجروح بوده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تیراندازی مرگباری در سالن محل نمایش فیلم The Forever Purge رخ داده است. طبق خبری که هالیوودریپورتر منتشر کرده، در شب دوشنبه در شهر کورونا در ایالت کالیفرنیا یک فرد به تماشاگران یک سینما در این شهر تیراندازی کرده که نتیجه آن یک کشته و یک زخمی بوده است. این تیراندازی در سالن سینما Regal Edwards Corona Crossings RPX در دوشنبه شب رخ داد که در ساعت ۲۳:۴۵ با پلیس تماس گرفته شد. در این تیراندازی یک مرد ۱۹ ساله که به‌شدت مجروح شده و وضعیت وخیمی داشت، پیدا شد که پس از آن به بیمارستان منتقل شده است.

همچنین متاسفانه با خبر شدیم که یک زن ۱۸ ساله نیز در این تیراندازی به علت جراحات بالا جان باخته است. توبیاس کوروباکالیس، رئیس پلیس شهر کورونا در صحبت با هالیوودریپورتر تایید کرد که قربانیان در زمان وقوع تیراندازی در حال تماشا فیلم The Forever Purge در سینما بودند. بااین‌حال، اطلاعاتی از فرد مجروح یا به قتل رسیده و همچنین فرد تیرانداز منتشر نشده است. همچنین گفته می‌شود که در سالن محل نمایش افراد کمی حضور داشته‌اند که احتمالا دلیل پایین بودن تلفات بوده است.

این فیلم قسمت پنجم مجموعه فیلم Purge است که در دنیای آن در یک دوره ۱۲ ساعتی، تمامی قوانین برداشته می‌شود و تا ۱۲ ساعت در شهر بی‌قانونی در جریان است. پلیس کورونا اعلام کرد که هنوز فردی که تیراندازی کرده، دستگیر نشده است و انگیزه‌های آن نیز مشخص نیست. این در حالی است که برخی رسانه‌ها به ارتباط داشتن تیراندازی با محتویات فیلم The Forever Purge و تحریک فرد تیرانداز خبر داده بودند، اما پلیس هنوز این موضوع را تایید نکرده و تحقیقات در جریان است. در حال حاضر اطلاعات بیشتری در دسترس نیست و پلیس در حال کمک گرفتن از مقامات محلی برای دستگیری فرد تیرانداز است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده