نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۰۲

بیهوش شدن باب ادنکیرک در پشت صحنه سریال Better Call Saul

باب ادنکیرک، بازیگر نقش ساول گودمن در پشت صحنه فیلم‌برداری فصل پایانی سریال Better Call Saul بیهوش و به بیمارستان منتقل شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، باب ادنکیرک، بازیگر نقش ساول گودمن در روز سه‌شنبه در پشت صحنه فیلم‌برداری فصل پایانی سریال Better Call Saul دچار بیهوشی شده است. هالیوودریپورتر ضمن تایید این خبر اعلام کرد که ادنکیرک پس از بیهوشی سریعا با آمبولانس توسط اعضای تیم تولید به بیمارستان منتقل شده است. باب ادنکیرک ۵۸ ساله در آلبوکرکی در ایالت نیو مکزیکو برای فیلم‌برداری فصل ششم و پایانی سریال بهتره با ساول تماس بگیری حضور داشت که دچار بیهوشی شده است.

ادنکیرک همچنان تحت مراقبت‌های پزشکی است و هنوز دلیل بیهوشی وی مشخص و اعلام نشده است. ادنکیرک نامزد دریافت ۴ جایز امی برای بازی در نقش ساول گودمن است که پیش از این شاهد حضور او در سریال Breaking Bad بودیم که بازی وی با تحسین زیادی مواجه شده بود. او حالا نقش این شخصیت را در سریال Better Call Saul که اسپین‌آف پیش درآمد برکینگ بد است، بر عهده دارد. این سریال مانند سریال Breaking Bad در ایالت نیو مکزیکو فیلم‌برداری می‌شود.

هاچ مورد بازجویی پلیس قرار می‌گیرد فیلم هیچکس

پیش از این قرار بود فصل ششم سریال Better Call Saul در سال جاری میلادی پخش شود، اما همه‌گیری ویروس کرونا باعث عقب افتادن زمان شروع تولید و پخش سریال شده است و حالا انتظار می‌رود پخش فصل پایانی این سریال در اوایل سال ۲۰۲۲ از شبکه AMC آغاز شود. از نقش‌های اخیر ادنکیرک می‌توان به فیلم Nobody، فیلم Little Women، انیمیشن Undone، انیمیشن Incredibles 2، سریال Fargo و فیلم The Post اشاره کرد.

همچنین پس از این اتفاق، از شب گذشته بازیگران و همکاران ادنکیرک به این موضوع واکنش نشان داده‌اند که از جمله آن دیوید کراس که پیش از این با در سریال Mr. Show هم‌بازی بوده، در توییتی گفت که ادنکیرک یکی از قوی‌ترین افرادی است که از نظر جسمی و روحی می‌شناسد و اعتقاد دارد که او از این اتفاق عبور خواهد کرد. مایکل مک‌کین، بازیگر نقش چاک مک‌گیل (برادر ساول گودمن) در سریال Better Call Saul نیز ادنکیرک را برای مبارزه با بیماری‌اش تشویق کرد.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری در دسترس نیست، اما امیدواریم که باب ادنکیرک به‌زودی سلامتی خود را به‌دست بیاورد و از بیمارستان مرخص شود.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده