نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۵ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۱۷

بازگشت ارواح در دومین تریلر قسمت جدید فیلم Ghostbusters

سونی پیکچرز امروز تریلر جدیدی از فیلم Ghostbusters: Afterlife را منتشر کرده است که در آن شاهد تصاویر زیادی از اتفاقات آن هستیم.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از فیلم Ghostbusters: Afterlife منتشر شده است. سونی طبق وعده خود امروز دومین تریلر رسمی قسمت جدید فیلم Ghostbusters را منتشر کرده است که در آن شاهد تصاویر بیشتری از اتفاقات قسمت جدید فیلم شکارچیان روح و بازگشت ارواح هستیم. در طول تریلر کودکان در تلاش هستند تا شهر را نجات دهند و در مقابل شخصیت پل راد نیز با مشکلات جالبی مواجه می‌شود. همچنین در پایان تریلر به بازگشت دن اکروید، بازیگر نقش ری استنتز نیز اشاره جالبی می‌شود. در ادامه می‌توانید تریلر جدید فیلم Ghostbusters: Afterlife را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

فیلم Ghostbusters: Afterlife داستان خانواده‌ ورشکسته‌ای را دنبال می‌کند که به یک شهر کوچک نقل مکان می‌کنند و در این شهر آن‌ها بیشتر در مورد خود خواهند دانست و یاد خواهند گرفت. در طول تریلر متوجه می‌شویم که درواقع آن‌ها خانواده شخصیت‌های دو قسمت اول هستند و اتفاقات فیلم حدود ۳۰ سال پس از حوادث قسمت‌های اصلی مجموعه شکارچیان روح جریان دارد. در طول تریلر همچنین شاهد آزاد شدن روح‌ها پس از نزدیک به سه دهه نیز هستیم و حال این خانواده باید با آن مواجه شوند و کاری را که برای آن ساخته شده‌اند، انجام دهند. 

پل راد، کری کن، فین ولفهارد، مکینا گریس، بیل مری، دن اکروید، ارنی هادسون، سیگورنی ویور و الیور کوپر، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Ghostbusters: Afterlife حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. وظیفه کارگردانی قسمت سوم فیلم Ghostbusters بر عهده جیسون رایتمن، پسر ایوان رایتمن که تهیه‌کننده مجموعه شکارچیان روح و کارگردان دو قسمت اول آن است، بوده است. علاوه‌بر کارگردانی، رایتمن به‌همراه جیل کنان، کارگردان فیلم City of Ember (شهر اخگر)، وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را نیز بر عهده داشته است.

فیلم Ghostbusters: Afterlife قرار است در تاریخ ۱۱ نوامبر (۲۰ آبان) اکران شود. 


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده