نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۵ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۵۱

مشخص شدن زمان انتشار نسخه خانگی فیلم سریع و خشن 9

شرکت یونیورسال پیکچرز تاریخ عرضه نسخه خانگی فیلم سریع و خشن 9 را که درواقع نسخه VOD آن است، تایید و اعلام کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ نسخه خانگی فیلم سریع و خشن 9 تایید و اعلام شده است. یونیورسال اعلام کرد که نسخه VOD یا ویدئو هنگام درخواست فیلم Fast and Furious 9 در تاریخ ۳۰ ژوئیه (۸ مرداد) یعنی جمعه این هفته پخش خواهد شد. VOD درواقع سیستمی است که کاربر می‌تواند با پرداخت هزینه‌ای به تماشا فیلم و محصول مورد نظر خود بپردازند. لازم به ذکر است تاریخ عرضه نسخه VOD با تاریخ عرضه نسخه دیجیتالی و فیزیکی (شامل نسخه بلوری) فیلم F9 متفاوت است، اما کیفیت خوب این فیلم در روز جمعه در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

وین دیزل، جان سینا، میشل رودریگز، جوردانا بوروستر، سانگ کانگ، تایریس گیبسون، لوداکریس، ناتالی امانوئل، شارلیز ترون، هلن میرن، مایکل روکر، فرانسیس انگانو، اوسونا، کاردی بی، فین کول، آنا ساوای و وینی بنت، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم F9 حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. جاستین لین وظیفه کارگردانی قسمت نهم فیلم Fast and Furious را بر عهده داشته است. علاوه‌بر کارگردانی، لین به‌همراه دنیل کیسی وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم سریع و خشن 9 را نیز بر عهده داشته و همچنین او برای کارگردانی دو قسمت آینده فیلم سریع و خشن نیز باز خواهد گشت.

مدتی می‌شود که اکران جهانی فیلم F9: The Fast Saga آغاز شده و این فیلم اکشن تا به امروز نقدهای ضعیف و متوسطی را دریافت کرده است. فیلم سریع و خشن 9 تا به امروز بیش از ۶۲۲ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده است که این فروش شامل بیش از ۱۶۳.۵ میلیون دلار در آمریکای شمالی و بیش از ۴۵۸.۵ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود. در فیلم Fast and Furious 9 شاهد حضور برادر دام با نام جیکوب هستیم که با سایفر برای سرنگونی دام متحد شده است. همچنین در این فیلم اکشن شاهد بازگشت شخصیت هان از مرگ نیز هستیم!


منبع Maxblizz
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده