نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۴ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۲۴

احتمال حضور بتمن بن افلک در تصاویر جدید فیلم The Flash

به‌تازگی ویدیوها و تصاویر جدیدی از فیلم The Flash منتشر شده است که در آن ظاهرا بالاخره شاهد حضور بتمن بن افلک در فیلم فلش هستیم.

مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم The Flash همچنان در بریتانیا در جریان است. همان‌طور که اطلاع دارید، در این فیلم قرار است شاهد حضور بتمن با بازی مایکل کیتون و همچنین بن افلک باشیم، اما تا به امروز تنها شاهد حضور بتمن نسخه مایکل کیتون در پشت صحنه فیلم‌برداری و تولید فیلم فلش بودیم. حالا طبق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر و ویدیوهای جدیدی از پشت صحنه فیلم‌برداری فیلم The Flash در گلاسگو در اسکاتلند منتشر شده است که ظاهرا بالاخره از حضور بتمن نسخه بن افلک در این فیلم خبر می‌دهد.

در تصاویر جدید منتشر شده از پشت صحنه فیلم‌برداری و تولید فیلم The Flash، شاهد حضور نسخه متفاوتی از بتمن هستیم که درواقع بالاخره ظاهرا شاهد نسخه بن افلک هستیم که البته این مووضع هنوز رسما تایید نشده است. بااین‌حال، بتمن در این تصاویر لباس و ظاهر جدیدی دارد و همچنین او را می‌توان سوار یک بت‌سایکل مشاهده کرد که در حال تعقیب یک ماشین نظامی است. پیش از این طرفداران شاهد حضور بن افلک در تعطیلات بودند که باعث نگرانی‌هایی مبنی‌بر عدم حضور او در فیلم فلش شده بود. در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

همچنین دو ویدیو نیز از بتمن نسخه بن افلک نیز منتشر شده است که نمای بهتری از بت‌سایکل وی و همچنین صحنه تعقیب و گریز را به ما ارائه می‌دهد. البته قابل انتظار است که در این صحنه‌ها از بدلکار به‌جای بن افلک حضور داشته باشد و در ادامه می‌توانید این دو ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

دانلود از آپارات

ازرا میلر در نقش بری آلن (فلش)، مایکل کیتون و بن افلک هر دو در نقش بروس وین (بتمن)، ساشا کال در نقش سوپرگرل، کرسی کلمونس در نقش آیریس وست، ماریبل وردو در نقش نورا آلن، ران لیوینگستون در نقش هنری آلن، ایان لو در نقش کودکی بری آلن، سرشه مونیکا جکسون و رودی منکوزو، از جمله بازیگرانی هستند که حضور آن‌ها در فیلم The Flash تایید و اعلام شده است. اندی موشیاتی که پیش از این وظیفه کارگردانی فیلم It و فیلم It: Chapter 2 را بر عهده داشته، وظیفه کارگردانی فیلم فلش را براساس فیلمنامه‌ای از کریستینا هادسون بر عهده دارد.

فیلم The Flash برای اکران در تاریخ ۴ نوامبر ۲۰۲۲ (۱۳ آبان ۱۴۰۱) برنامه‌ریزی شده است.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده