نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۴ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۴۷

اسکار آیزاک: سریال Moon Knight یک اثر دیوانه‌وار خواهد بود

اسکار آیزاک در مصاحبه جدید خود از حضور در دنیای سینمایی مارول و سریال Moon Knight صحبت کرده و در مورد دلیل هیجانش گفته است.

مراحل فیلم‌برداری و تولید سریال Moon Knight همچنان در بوداپست در کشور مجارستان در جریان است و اسکار آیزاک، بازیگر برنده یک جایزه گلدن گلوب برای بازی در سریال Show Me a Hero، قرار است نقش مارک اسپکتور ملقب به شوالیه ماه را در این سریال بازی کند. از سریال مون نایت به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های آینده دنیای سینمایی مارول یاد می‌شود و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اسکار آیزاک در مورد این سریال مورد انتظار صحبت کرده است.

در حاشیه پنل مجازی کمیک Head Wounds Sparrow در Comic-Con@Home که آیزاک در خلق این مجموعه نقش داشته، او تایید کرد که هم‌‌اکنون در پشت صحنه سریال Moon Knight حضور دارد و سخت مشغول کار هستند. او همچنین سریال مون نایت را یک اثر دیوانه‌وار توصیف کرده است. آیزاک گفت: «من هم‌اکنون در پشت صحنه فیلم‌برداری سریال Moon Knight حضور دارم. ما سخت مشغول کار و فیلم‌برداری در سریال هستیم و همه‌چیز بسیار خوب در حال انجام است. این سریال قرار است یک اثر بسیار دیوانه‌وار باشد و بسیار هیجان‌زده هستم که در آینده قرار است در موردش صحبت کنم.»

لوگو رسمی سریال Moon Knight

اسکار آیزاک در نقش مارک اسپکتور، ایتن هاوک در نقش شرور و منفی اصلی سریال و می کالاماوی در یک نقش نامشخص، از جمله بازیگرانی هستند که تاکنون حضور آن‌ها در سریال Moon Knight تایید و اعلام شده است. انتظار می‌رود به‌زودی شاهد پیوستن بازیگران بیشتری به سریال باشیم. مدتی پیش کوین فایگی، رئیس مارول استودیو در مصاحبه جدید خود تایید کرد که سریال Moon Knight قرار است در ۶ قسمت که مدت زمان هر قسمت ۴۰ تا ۵۰ دقیقه خواهد بود، تولید و از دیزنی پلاس منتشر شود.

محمد دیاب، جاستین بنسن و ارون مورهد، وظیفه کارگردانی سریال Moon Knight را بر عهده خواهند داشت که علاوه‌بر کارگردانی، دیاب در نقش شورانر نیز در سریال مون نایت حضور دارد. همچنین جرمی اسلیتر، سازنده سریال The Exorcist و سریال The Umbrella Academy، وظیفه نوشتن فیلمنامه سریال Moon Knight را بر عهده دارد که او در نقش سرپرست تیم نویسندگان نیز در این سریال نقش خواهد داشت.

انتظار می‌رود سریال Moon Knight در سال ۲۰۲۲ از شبکه دیزنی پلاس پخش شود.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده