نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۳ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۱۷

انتشار تریلر جدید فیلم ترسناک کارگردان District 9

تریلر جدیدی از فیلم Demonic به کارگردانی نیل بلومکمپ منتشر شده است که در آن شاهد ورود یک هیولا از دنیای مجازی به دنیای واقعی هستیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از فیلم Demonic منتشر شده است. در تریلر جدید این فیلم ترسناک شاهد زنی هستیم که به کمک یک شبیه‌ساز که تقریبا مثل VR است، در تلاش است تا با مادرش که گذشته تاریکی دارد اما اکنون در کما است، ارتباط برقرار کند. اما پس از اخطار مادر به دختر، یک موجودی اهریمنی در تلاش است تا با کمک این زن از شبیه‌ساز وارد دنیای واقعی شود. درک اتفاقات فیلم Demonic حداقل در تریلر آن کمی دشوار است، اما می‌تواند باعث هیجان طرفداران فیلم‌های ترسناک و علمی تخیلی شود. در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

فیلم Demonic در اواسط سال ۲۰۲۰ و در طول بحران همه‌گیری ویروس کرونا در بریتیش کلمبیا در کانادا ساخته شده است. همچنین پوستر جدیدی از فیلم Demonic نیز منتشر شده که دارای طراحی جالبی است و در ادامه می‌توانید شاهد این پوستر نیز باشید:

پوستر فیلم Demonic

نیل بلومکمپ، کارگردان آثاری چون فیلم District 9، فیلم Elysium و فیلم Chappie، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Demonic را بر عهده داشته است. این فیلم ترسناک درواقع اولین فیلم بلومکمپ از زمان تولید و انتشار فیلم Chappie در سال ۲۰۱۵ بوده است. او در ابتدا قرار بود فیلم Alien 5 را کارگردانی کند که این اتفاق درنهایت رخ نداد. پس از آن او در سال ۲۰۱۸ وظیفه کارگردانی قسمت جدید فیلم RoboCop را بر عهده گرفت که در سال ۲۰۱۹ بلومکمپ برای کارگردانی یک فیلم ترسناک تصمیم به ترک این پروژه گرفت. 

فیلم Demonic قرار است در تاریخ ۲۰ اوت/آگست (۲۹ مرداد) اکران شود. کارلی پوپ، کریس ویلیام مارتین، مایکل راجرز، ناتالی بولت و تری چن، از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم ترسناک حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده