نویسنده: مهرداد داودی
// یکشنبه, ۳ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۵۱

تریلر سریال جدید کیانوش عیاری برای شبکه یک

تریلر سریال ۸۷ متر ساخته کیانوش عیاری برای پخش از شبکه یک سیما منتشر شد.

سریال ۸۷ متر ساخته جدید کیانوش عیاری محسوب می‌شود، این سریال از ۱۱ مرداد ماه روی آنتن شبکه یک سیما خواهد رفت. سریال ۸۷ متر به تهیه‌کنندگی، تدوین‌گری، نویسندگی و کارگردانی کیانوش عیاری جلوی دوربین رفته و تیم بازیگران آن متشکل از علی دهکردی، فریبا کامران، مهران رجبی، شهین تسلیمی، فریده سپاه منصور، حسین سلیمانی، سعید پیردوست، دیبا زاهدی، محمد بحرانی، داریوش کاردان و زنده‌یاد علی انصاریان است. بنابر جدیدترین اخبار، به‌تازگی تریلری از سریال تلویزیونی ۸۷ متر منتشر شده است.

خلاصه داستان سریال ۸۷ متر به شرح زیر آمده است:

«علیرضا پوردورانی به همراه همسر، دو دختر و پسرش خانه‌ای را از یک فروشنده به نام فرج ناصری خریداری می‌کنند؛ اما روز اسباب‌کشی متوجه می‌شوند که خانه به فرد دیگری به نام رجب خلیلی فروخته شده است. رجب به همراه پسر، همسر و دو دخترش صبح زودتر از پوردورانی‌ها به خانه رسیده‌اند و وسایلشان را در خانه گذاشته‌اند، اما با رسیدن خانواده پوردورانی، ماجرای کلاهبرداری مشخص می‌شود.»

کیانوش عیاری، کارگردان سریال ۸۷ متر از کارگردان‌های شناخته‌شده‌ی ایرانی است. او سابقه ساخت فیلم‌های تنوره دیو، شبح کژدم، آن‌سوی آتش، روز باشکوه، آبادانی‌ها، بودن یا نبود، خانه پدری و کاناپه را در کارنامه خود دارد. کیانوش عیاری همچنین سریال‌های خانه به خانه، هزاران چشم و روزگار قریب را جلوی دوربین برده است. متاخرترین فیلم منتشر شده‌ی کیانوش عیاری، فیلم سینمایی خانه پدری است که بیش از یک سال پیش در فضای مجازی منتشر شد.

در تریلر سریال ۸۷ متر ساخته کیانوش عیاری شاهد نزاع و کشمکش بین شخصیت‌های مختلف هستیم، کشمکش‌هایی که به درگیری‌های فیزیکی و موقعیت‌های ملتهب نیز منجر می‌شود. تریلر سریال ۸۷ متر ساخته کیانوش عیاری را در زیر تماشا کنید.

دانلود از آپارات

شما کاربران زومجی درباره تریلر سریال ۸۷ متر ساخته‌ی کیانوش عیاری چه نظری دارید؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده