نویسنده: مهرداد داودی
// یکشنبه, ۳ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۴۷

اتحاد شخصیت ها در تریلر فصل آخر سریال The Walking Dead

تریلر فصل پایانی و یازدهم سریال The Walking Dead نبرد شخصیت‌های محبوب این سری با دشمنان را به نمایش می‌گذارد.

سریال The Waling Dead (مردگان متحرک) به ایستگاه‌های پایانی خود رسیده است. به‌تازگی در رویداد کامیک‌کان تریلری از فصل یازدهم یا پایانی این سریال پخش شده است، فصلی که قرار است در سه بخش مجزا پخش شود. شخصیت‌های محبوب سریال پس از اتفاقات فصل دهم مشغول بازسازی الکساندریا هستند، به این ترتیب دریل، کرول، مگی و نیگان برای اولین‌بار در یک جبهه دور هم جمع می‌شوند. این شخصیت‌‌ها قرار است با تمدنی جدید از تمدن‌های انسانی دنیای مردگان متحرک آشنا شوند و در خلال این آشنایی با اتفاقاتی مواجه شوند.

آنجلا کنگ، شورانر سریال مردگان متحرک در جریان رویداد کامیک‌کان سن‌دیگو درباره فصل یازدهم سریال گفت: «ما با تعاملات شخصیتی بسیار بین کاراکترهایی که دوست‌شان می‌داریم به اثر خیالی و فانتزی بزرگ، غول‌پیکر و عظیم‌مان برگشتیم. [ما همچنین با] بدلکاری‌ها و ترس‌ها و تمام چیزهای باحالی که به نظرم کار کردن روی آن‌ها برای همه‌مان بخشی از لذتِ کار کردن روی این سریال است [برگشتیم]. ما در فصل یازده با جدیت به سراغ داستان‌های جدید و شخصیت‌‌های جدید رفته‌ایم و برای به اشتراک گذاشتن آن با تماشاچیان بسیار هیجان زده‌ام.»

اسکات گیمپل، مسئول محتوای دنیای مردگان متحرک در گذشته اعلام کرده بود که فصل آخر سریال مردگان متحرک با «هشت قسمت اکشن [شروع می‌شود] که گستره و مقیاسی که هوادارن از مردگان متحرک انتظار دارند را در بر خواهد داشت.» هشت قسمت دوم و هشت قسمت سوم فصل پایانی سریال مردگان متحرک در سال ۲۰۲۲ پخش می‌شوند تا این سریال به پایان خود برسد. به بیان ساده‌تر، فصل آخر سریال مردگان متحرک ۲۴ قسمت خواهد داشت و در سه مرحله پخش خواهد شد.

فصل آخر سریال مردگان متحرک در تاریخ ۱۵ اوت (۲۴ مرداد) از +AMC و در تاریخ ۲۲ اوت (۳۱ مرداد) از AMC پخش خواهد شد. از بازیگران فصل یازدهم سریال مردگان متحرک می‌توان به نورمن ریداس، ملیسا مک‌براید، لاورن کوهان، کریستیان سراتوس، جاش مک‌درمیت، سث گیلیام و جفری دین مورگان اشاره کرد. بازیگران جدید فصل نهایی سریال نیز لایلا رابینز، جاش همیلتون، ریچی کاستر و مارگوت بینگام محسوب می‌شوند. تریلر جدید فصل یازدهم سریال مردگان متحرک را در زیر تماشا کنید.

دانلود از آپارات


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده