نویسنده: مهرداد داودی
// شنبه, ۲ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۵۹

احتمال ساخت سریال سوپرمن سیاه پوست توسط مایکل بی جردن

طبق گزارش‌ها مایکل بی. جردن طی همکاری با HBO Max در حال ساخت یک سریال با محوریت سوپرمن سیاه پوست است.

بنابر گزارش‌های به‌دست آمده، مایکل بی. جردن و شرکت او، یعنی Outlier Society مشغول تولید پروژه‌ای با محوریت سوپرمن سیاه‌پوست برای شبکه HBO Max هستند. در ابتدا مشخص نبوده که این پروژه یک فیلم سینمایی خواهد بود یا در قالب سریالی محدود به‌دست خواهد رسید؛ حال طبق ادعای منابع، مشخص شده فیلمنامه‌ی این پروژه در قالب یک سریال محدود در دست نگارش است. بر همین اساس، مایکل بی. جردن تهیه‌کننده این سریال خواهد بود و ممکن است در آن نقش‌آفرینی هم بکند؛ البته این بازیگر تاکنون نسبت به این خبر واکنشی نشان نداده است. این پروژه فعلا بدون نام گویا با محوریت شخصیت وَل-زُد (سوپرمن زمین-دو) که شخصیتی سیاه‌پوست است ساخته می‌شود.

مایکل بی. جردن چندماه پیش صحبت‌های پیش‌رو را به‌دست داد، صحبت‌هایی که به خبر حاضر بی‌ربط نیستند: «این برای مردم ضروری است که خودشان را در نقش‌هایی ببیند که برای‌شان عادی نیست. کاری که این اتفاق با نسل آینده می‌کند [مهم است]، با یک بچه‌ یا کسی که فکر می‌کند این چیزی‌ست که نمی‌تواند به‌دستش بیاورد - حالا آن‌ها به این موضوع فکر می‌کنند و درباره‌اش رویاپردازی می‌کنند.» 

مایکل بی جردن در کنار سوپرمن سیاهپوست

شخصیت وَل-زُد سوپرمن از زمین-دو است، او در این مکان یکی از آخرین کریپتونیان به حساب می‌رود و وارث سوپرمن محسوب می‌شود. پدر و مادر این شخصیت به دستور دادگاه کریپتون اعدام شده‌اند و به این ترتیب وی یتیم شده است. وَل-زُد پس از این واقعه توسط تری سلون پیدا می‌شود و تری به وَل پیشنهاد می‌دهد که دربرابر خطرات دنیای بیرون از وی محافظت کند. 

در اخبار مربوطه، جی. جی. آبرامز نیز مشغول تهیه یک فیلم با محوریت سوپرمن سیاه‌پوست است. فیلمی که گویا شخصیت اصلی‌اش کَل-اِل یا کلارک کِنت خواهد بود، شخصیتی که به‌عنوان سوپرمن سفیدپوست شناخته می‌شود و در فیلم‌ها و کمیک‌ها نیز همواره به همین شکل به نمایش درآمده است. بازیگر این شخصیت در فیلم جی. جی. آبرامز اما قرار است بازیگری سیاه‌پوست باشد. کارگردان این فیلم نیز احتمالا کارگردانی سیاه‌پوست خواهد بود، جی. جی. آبرامز صرفا تهیه فیلم را برعهده خواهد داشت. فیلمنامه این فیلم سینمایی توسط تا-نِیسی کوتس، نویسنده و منتقد فرهنگی به رشته تحریر درخواهد آمد. 

در شایعات نام مایکل بی. جردن به‌عنوان سوپرمن سیاه‌پوستِ فیلم جی. جی. آبرامز به چشم می‌خورد، جردن اما در همان زمان خود این موضوع را تکذیب کرده و اعلام کرد تنها نقش وی در این فیلم، تماشا کردن آن خواهد بود. شما کاربران زومجی درباره ساخته شدن سریالی براساس سوپرمن سیاه‌پوست چه نظری دارید؟


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده