نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۰:۱۶

انتشار اولین ویدیو از انیمیشن موزیکال جدید نتفلیکس

نتفلیکس با انتشار یک ویدیو موزیکال سرانجام تاریخ انتشار انیمیشن Vivo را که توسط سونی تولید شده، تایید و اعلام کرد. 

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ انتشار انیمیشن Vivo (ویوو) مشخص شده است. این انیمیشن موزیکال که توسط استودیو انیمیشن‌سازی سونی پیکچرز تولید شده و مدتی پیش نتفلیکس حق پخش آن را خریداری کرد، حالا مشخص شده که قرار است در تاریخ ۶ آگست (۱۵ مرداد) از نتفلیکس پخش شود. همچنین در ویدیو منتشر شده شاهد یکی از صحنه‌های موزیکال انیمیشن Vivo هستیم که شخصیت لین-منوئل میرندا در حال خواندن یک موسیقی با یک دختر است و در ادامه می‌توانید این ویدیو را ازطریق یوتیوب نتفلیکس تماشا کنید.

لین-منوئل میرندا، سازنده تئاتر موزیکال همیلتون وظیفه ساخت آهنگ‌های انیمیشن Vivo را بر عهده داشته است. انیمیشن Vivo داستان یک خرسک دم‌حلقه‌ای (کینکاجو) با صداپیشگی لین-منوئل میرندا، را دنبال خواهد کرد که باید راه خود از هاوانا به میامی را پیدا کند تا بتواند آهنگی از طرف آندرس، صاحب و مربی محبوبش به مردم ارائه کند. نتفلیکس پیش از این نتفلیکس حق پخش انیمیشن The Mitchells vs. the Machines و انیمیشن Wish Dragon را نیز از سونی خریداری کرده بود.

کیرک دمیکو، کارگردان انیمیشن The Croods به‌همراه برندون جفوردز، وظیفه کارگردانی انیمیشن Vivo را بر عهده داشته‌اند. علاوه‌بر کارگردانی، دمیکو به‌همراه کیرا آلگریا هودز وظیفه نوشتن فیلمنامه این انیمیشن را براساس داستانی از پیتر بارسوکینی و لین-منوئل میرندا بر عهده داشته است. همچنین لین-منوئل میرندا، آنریلی سیمو، زوئی سالدانیا، خوآن د مارکوس گونزالز، برایان تایری هنری، گلوریا استفان، مایکل روکر، لسلی دیوید بیکر و کیتی لوز، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن Vivo حضور دارند و به صداپیشگی پرداخته‌اند.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده