// جمعه, ۱ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۴۳

۶ ماه اشتراک رایگان اپل تی وی پلاس برای دارندگان PS5

تمام افرادی که صاحب کنسول پلی استیشن 5 هستند، می‌توانند تا حدودا یک سال دیگر با این دستگاه یک بار وارد شبکه آنلاین اپل تی وی پلاس و به‌سادگی ۶ ماه اشتراک آن را بدون پرداخت پول دریافت کنند.

از امروز تا ۲۲ ژوئیه ۲۰۲۲ (۳۱ تیر ۱۴۰۱) هر شخصی که در کنسول پلی استیشن 5 خود وارد شبکه آنلاین اپل تی‌وی پلاس شود، ۶ ماه اشتراک رایگان آن را دریافت می‌کند. وقتی روی یک اکانت اشتراک اپل تی وی پلاس فعال شده باشد، دیگر شخص می‌تواند با آن اکانت در دستگاه‌های دیگر نیز مشغول لذت بردن از محتواهای این شبکه آنلاین شود که آثار محبوب و تحسین‌شده‌ای همچون سریال کمدی تد لسو در آن قرار دارند.

فرقی نمی‌کند که شخص تا به امروز مشترک این سرویس استریمینگ شده باشد یا خیر. در هر حالت داشتن یک کنسول PS5، تضمین‌کننده‌ی ۶ ماه اشتراک رایگان اپل تی وی پلاس است. همه تا حدودا یک سال دیگر می‌توانند فقط با یک بار ورود به شبکه آنلاین اپل تی وی پلاس روی پلی استیشن 5 خود به این ۶ ماه اشتراک رایگان دست پیدا کنند. هزینه‌ی اشتراک ماهانه‌ی این سرویس دارای فیلم‌ها و سریال‌های مختلف ۸ دلار است. پس عملا هر دارنده‌ی کنسول PS5 به خاطر قرارداد شرکت اپل و شرکت سونی به‌نوعی ۴۸ دلار تخفیف ویژه برای تماشای محتواهای سینمایی و تلویزیونی مختلف می‌گیرد.

در بخش All apps قسمت Media داشبورد کنسول پلی استیشن 5 سونی، شبکه Apple TV را پیدا، دانلود، نصب و اجرا کنید. وارد اکانت خود شوید یا یک اکانت جدید اپل تی وی پلاس بسازید. از ۶ ماه اشتراک رایگان/۴۸ دلار هدیه‌گرفته از اپل و سونی لذت ببرید. برای آشنایی با یکی از محصولات شناخته‌شده و دوست‌داشتنی اپل تی وی پلاس می‌توانید نقد فصل اول سریال Ted Lasso به قلم مسعود مشایخی را در رسانه زومجی مطالعه کنید.


منبع Press Start
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده