نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۳۱ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۱۸

تیموتی شالامی در میدان نبرد در تریلر جدید فیلم Dune

برادران وارنر تریلر جدیدی از فیلم Dune با بازی تیموتی شالامی و به کارگردانی دنی ویلنوو را منتشر کرد که حاوی تصاویر جذاب زیادی از اتفاقات فیلم است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از فیلم Dune منتشر شد. همان‌طور که برادران وارنر وعده داده بود، امروز تریلر جدید این فیلم علمی تخیلی منتشر شد که حاوی تصاویر زیادی از اتفاقات و همچنین نبردهای فیلم است. این تصاویر بیشتر فضا و نبردهای حماسی فیلم را به تصویر می‌کشد و نوید بخش یک اثر بلاک باستری بسیار بزرگ را به طرفداران جدید و قدیم مجموعه تل‌ماسه می‌دهد. در ادامه می‌توانید تریلر جدید و سه دقیقه‌ای فیلم Dune را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

فیلم Dune داستان اسطوره‌ای و احساسی پاول آترییدز در یک ماجراجویی قهرمانانه را دنبال می‌کند که او به‌عنوان یک مرد با آینده درخشان و با استعداد بالا به دنیای می‌آید که سرنوشتش فراتر از درک او است که باید به خطرناک‌ترین سیاره موجود در جهان سفر کند تا از آینده خانواده و مردمش اطمینان حاصل کند. همان‌طور که درگیری نیروهای بدخواه برای به انحصار در آوردن گرانبهاترین منابع جهان که می‌تواند بزرگ‌ترین پتانسیل‌های بشر را افشا کند، بسیار شدت گرفته، تنها کسانی می‌توانند از این مناقشات زنده بمانند که بتوانند ترس خود را شکست دهند و فاتح آن شوند.

تیموتی شالامی، ربکا فرگوسن، اسکار آیزاک، استلان اسکارشگورد، جاش برولین، خاویر باردم، زندیا، جیسون موموآ، دیو باتیستا، ديويد دستمالچيان، چانگ چن و شارلوت رمپلینگ، از جمله بازیگرانی هستند که در ریبوت فیلم Dune حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. دنی ویلنوو، کارگردان آثاری چون فیلم Enemy، فیلم Prisoners، فیلم Sicario، فیلم Arrival و فیلم Blade Runner 2049، وظیفه کارگردانی این فیلم را بر عهده داشته که علاوه‌بر کارگردانی، ویلنوو به ‌همراه اریک راث و جان اسپیتز، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم «تل‌ماسه» را نیز بر عهده داشته است. 

 فیلم Dune برای اکران در تاریخ ۲۲ اکتبر (۳۰ مهر) برنامه‌ریزی شده است. همزمان با اکران، این فیلم علمی تخیلی قرار است ازطریق HBO Max نیز پخش شود. 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده