// پنجشنبه, ۳۱ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۴۴

انتخاب نهایی وارنر برای نقش Batgirl

فیلم تلویزیونی Batgirl که برای پخش اختصاصی از شبکه HBO Max ساخته می‌شود و به شخصیت باربارا گوردون می‌پردازد، بازیگر نقش اصلی خود را پیدا کرده است.

لزلی گریس به‌عنوان بازیگر نقش بتگرل انتخاب شد. این بازیگر ۲۶ساله که فیلم In the Heights فعلا تنها اثر سینمایی بلند حاضر در کارنامه‌ی بازیگر او به شمار می‌آید، در تست‌های پایانی موفق به شکست دادن ایزابلا مرسد، هیلی لو ریچاردسون و زوئی دویچ شد. در حقیقت بین ۴ نامزد نهایی نقش باربارا گوردون این لزلی گریس بود که بیشترین توجه تهیه‌کنندگان حاضر در وارنرمدیا را به خود جلب کرد.

او در توئیتر با تایید این خبر نوشت: «من بی‌نهایت از این هیجان‌زده هستم که قرار است باربارا گوردون را به تصویر بکشم؛ بت‌گرل شما! نمی‌توانم باور کنم که اکنون دارم چه متنی را می‌نویسم. از DC برای وارد کردن من به خانواده سپاسگزارم. آماده‌ی این شده‌ام که تمام داشته‌های خود را تقدیم نقش باربارا گوردون کنم».

لزلی گریس با موهای بلند، بتگرل جدید شبکه HBO Max

شخصیت بت‌گرل نخستین بار در سال ۱۹۶۱ میلادی در کامیک‌بوک‌ها و به اسم بتی کین معرفی شد. اما بدون شک معروف‌ترین نسخه‌ی این کاراکتر، بت‌گرلِ باربارا گوردون است؛ فرزند رئیس پلیس جیم گوردون. ایوان کریگ در سریال پخش‌شده طی دهه‌ی ۱۹۶۰ میلادی و آلیسیا سیلورستون در فیلم Batman & Robin سال ۱۹۹۷ میلادی نقش بتگرل را بازی کردند.

فیلم Batgirl جدید یک محصول سینمایی نیست و فقط به‌عنوان یک فیلم تلویزیونی برای شبکه آنلاین HBO Max ساخته می‌شود. عادل ال اربی و بلال فلاح، کارگردان‌های فیلم Bad Boys for Life به کارگردانی فیلم بتگرل می‌پردازند و کریستینا هادسون، نویسنده‌ی فیلم Birds of Prey (And the Fantabulous Emancipation of One Harley Quinn) وظیفه‌ی نویسندگی فیلم Batgirl را دارد.

لزلی گریس پیش از آن در فیلم In the Heights، اقتباس وارنر از روی نمایش موزیکال لین-منوئل میرندا بازی کند، یک آهنگ‌نویس و خواننده با دو آلبوم استودیویی بود که در جامعه‌ی موسیقی لاتین مورد توجه واقع شد.


منبع People
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده