نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۳۰ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۴۱

انتشار اولین تریلر فیلم ترسناک جدید کارگردان The Conjuring

برادران وارنر اولین تریلر فیلم Malignant را منتشر کرد که در طول تریلر بیشتر با داستان و اتفاقات فیلم ترسناک و اورجینال جدید جیمز وان آشنا می‌شویم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر فیلم Malignant منتشر شده است. این فیلم ترسناک درواقع جدیدترین فیلم ترسناک اورجینالی است که جیمز وان، کارگردان دو قسمت اول فیلم The Conjuring وظیفه کارگردانی آن را بر عهده داشته و در طول تریلر شاهد یک تهدید شوم و شیطانی هستیم که در حال انجام قتل‌‌های متعدد است. فیلم Malignant داستان مدیسون با بازی آنابل والیس را دنبال می‌کند که در حال تجربه کردن توهمات خشونت آمیزی است که درواقع او قتل‌هایی را تجربه می‌کند که در همان زمان در مکانی دیگر در حال رخ داده است.

او حالا در تلاش است تا متوجه شود که چه چیزی پشت این اتفاقات ترسناک و همچنین گذشته مرموز و شوم او قرار دارد. در طول تریلر با موجودی شیطانی و ماورایی به‌نام گابریل مواجه می‌شویم که ظاهرا در دوران کودکی با مدیسون در ارتباط بوده و حالا او دوباره بازگشته است. در طول تریلر شاهد امضا کارهای ترسناک جیمز وان هستیم و این تریلر وعده یک فیلم ترسناک جذاب را به طرفداران می‌دهد. در ادامه می‌توانید اولین تریلر فیلم Malignant را در یوتیوب برادران وارنر تماشا کنید و پس از آن شاهد پوستر این فیلم ترسناک باشید:

آنابل والیس در اولین پوستر فیلم Malignant

آنابل والیس، مدی هسن، جورج یانگ، جیک ایبل، میکلوئی برایانا وایت، اینگرید بیسو، ژاکلین مک‌کنزی و مکینا گریس، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Malignant حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. وان درواقع این فیلم ترسناک را براساس داستانی از اینگرید بیسو کارگردانی کرده است. این فیلم ترسناک توسط استودیوی فیلمسازی Atomic Monster که به جیمز وان و مایکل کلیر تعلق دارد، ساخته و منتشر خواهد شد.

فیلم Malignant برای اکران در تاریخ ۱۰ سپتامبر (۱۹ شهریور) برنامه‌ریزی شده است که همزمان با اکران، ازطریق سرویس استریم HBO Max نیز منتشر خواهد شد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده