نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۹ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۵۷

ملاقات بری آلن با نسخه دیگر خودش در تصاویر جدید فیلم The Flash

تصاویر جدیدی از پشت صحنه فیلم‌برداری و تولید فیلم The Flash منتشر شده است که در آن بری آلن با نسخه دیگری از خود ملاقات می‌کند.

مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم The Flash همچنان در بریتانیا در جریان است و حالا طبق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر جدیدی از پشت صحنه فیلم‌برداری و تولید فیلم فلش منتشر شده که حاوی نکته جالبی است. در این تصاویر شاهد حضور ازرا میلر در نقش بری آلن هستیم که با نسخه دیگری از بری آلن که ظاهرا مشابه نسخه ازرا میلر است، ملاقات کرده است. مشخصا نقش بری آلن دیگر بر عهده یک بدلکار است، اما تفاوت‌هایی بین این دو نسخه از جمله پوشش و مدل مو وجود دارد. در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

البته از آنجایی که در فیلم The Flash قرار است شاهد سفر به دنیاهای مختلف باشیم و همچنین شاهد حضور دو نسخه متفاوت از بتمن نیز خواهیم بود، وجود دو نسخه متفاوت از بری آلن اتفاق خیلی غافلگیرکننده‌ای نیست و احتمالا بسیاری انتظار آن را نیز داشتند. بااین‌حال، بسیاری انتظار داشتند تا فلش با نسخه دیگری مثل گرنت گاستین در فیلم ملاقات کند تا اینکه با نسخه دیگری از بری آلن که مشابه خودش است، مواجه شود. همچنین قابل انتظار است که این نسخه از بری آلن متعلق به دنیای بتمن مایکل کیتون باشد. 

ازرا میلر در نقش بری آلن (فلش)، مایکل کیتون و بن افلک هر دو در نقش بروس وین (بتمن)، ساشا کال در نقش سوپرگرل، کرسی کلمونس در نقش آیریس وست، ماریبل وردو در نقش نورا آلن، ران لیوینگستون در نقش هنری آلن، ایان لو در نقش کودکی بری آلن، سرشه مونیکا جکسون و رودی منکوزو، از جمله بازیگرانی هستند که حضور آن‌ها در فیلم The Flash تایید و اعلام شده است. اندی موشیاتی که پیش از این وظیفه کارگردانی فیلم It و فیلم It: Chapter 2 را بر عهده داشته، وظیفه کارگردانی فیلم فلش را براساس فیلمنامه‌ای از کریستینا هادسون بر عهده دارد.

فیلم The Flash برای اکران در تاریخ ۴ نوامبر ۲۰۲۲ (۱۳ آبان ۱۴۰۱) برنامه‌ریزی شده است.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده