نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۹ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۱۲

انتشار تریلر نهایی فیلم Snake Eyes، اسپین آف GI Joe

تنها چند روز پیش از اکران فیلم Snake Eyes، پارامونت تریلر جدید و نهایی این فیلم اکشن را منتشر کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از فیلم Snake Eyes منتشر شده است. سرانجام روز جمعه این هفته فیلم Snake Eyes روی پرده‌های سینما خواهد رفت و پارامونت تریلر نهایی این فیلم اکشن را منتشر کرده است. در این تریلر شاهد تصاویر بیشتری از اتفاقات فیلم اسنیک آیز و منشا این شخصیت هستیم و در طول تریلر بیشتر با داستان آن و صحنه‌های اکشن فیلم نیز آشنا می‌شویم. همچنین در طول تریلر خلاصه نقدهای فیلم Snake Eyes نیز نمایش داده می‌شود و در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

این فیلم اکشن درواقع اولین فیلم فرعی و پیش درآمد مجموعه فیلم G.I. Joe (جی.آی. جو) است. علاوه‌بر تریلر، پارامونت پوستر جدیدی از فیلم Snake Eyes را نیز منتشر کرده است که در آن شاهد ترکیبی از نیم رخ صورت هنری گلدینگ و اسنیک آیز هستیم و در ادامه می‌توانید شاهد این پوستر نیز باشید:

نیم رخ هنری گلدینگ و اسنیک آیز در پوستر جدید فیلم Snake Eyes

هنری گلدینگ در نقش اسنیک آیز، اندرو کوجی در نقش استورم شدو، اورسولا کوربیرو در نقش بارونس، سامارا ویوینگ در نقش اسکارلت و هاروکا آبه در نقش آکیکو، ایکو اویس در نقش هارد مستر، پیتر منسا در نقش استاد کور، تاکه‌هیرو هیرا در نقش کنتا و استیون آلریک، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Snake Eyes حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. روبرت شونتکه، کارگردان دو قسمت از مجموعه فیلم Divergent وظیفه کارگردانی فیلم Snake Eyes براساس فیلمنامه‌ای از اوان اسپلیوتوپولوس، نویسنده فیلم Beauty and the Beast را بر عهده داشته است.

فیلم Snake Eyes برای اکران در تاریخ ۲۳ ژوئیه (۱ مرداد) برنامه‌ریزی شده است. همچنین ۴۵ روز پس از اکران، فیلم اسنیک آیز ازطریق سرویس استریم پارامونت پلاس پخش خواهد شد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده