نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۸ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۵۹

فاش شدن فهرستی از بازیگران احتمالی نقش باربارا گوردون در فیلم Batgirl

به‌تازگی فهرستی از بازیگران که برای بازی در نقش باربارا گوردون در فیلم Batgirl قرار است تست بازیگری دهند، فاش و منتشر شده است.

برادران وارنر سال‌ها به‌دنبال ساخت فیلمی از شخصیت بت گرل بوده است و حالا به‌نظر می‌رسد که این پروژه یک قدم به واقعیت نزدیک‌تر شده است. طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فرایند انتخاب بازیگر باربارا گوردون در فیلم Batgirl آغاز شده است. منابع نزدیک به ددلاین گفته ‌اند که انتظار می‌رود طی هفته جاری تست بازیگری بازیگران زن برای بازی در نقش باربارا گوردون در فیلم بت‌گرل آغاز شود.

زوئی دویچ، لسلی گریس و ایزابلا مرسد

از چپ به راست: زوئی دویچ، لسلی گریس و ایزابلا مرسد

اگرچه هنوز توافقی صورت نگرفته و در حال حاضر قرار است تست بازیگری انجام شود، اما منابع نزدیک گفته‌اند که بازیگرانی چون ایزابلا مرسد با سابقه بازی در فیلم Sicario: Day of the Soldado، زوئی دویچ با سابقه بازی در فیلم Zombieland: Double Tap و لسلی گریس با سابقه بازی در فیلم In the Heights، از جمله گزینه‌های بازی در نقش باربارا گوردون هستند. هیلی لو ریچاردسون، بازیگر فیلم The Edge of Seventeen دیگر گزینه بازی در این نقش است که البته گفته می‌شود او ممکن است پیش از تست بازیگر این پیشنهاد را رد کرده باشد.

همچنین ورایتی می‌گوید ریچاردسون و گریس گزینه‌های اصلی برای بازی در نقش بت‌گرل هستند. بااین‌حال، این بازیگران تنها گزینه‌های بازی در این نقش نیستند و همچنین ممکن است بازیگران بیشتری برای بازی در نقش باربارا گوردون در فیلم Batgirl تست بازیگری دهند. فیلم Batgirl قرار است برای شبکه HBO Max تولید و پخش شود.

هیلی لو ریچاردسون

هیلی لو ریچاردسون

عادل ال عربی و بلال فلاح که پیش از این وظیفه کارگردانی فیلم Bad Boys For Life و دو قسمت از سریال Ms. Marvel را بر عهده داشته بودند، وظیفه کارگردانی فیلم Batgirl را بر عهده دارند. تمرکز این فیلم قرار است روی باربارا گوردون، دختر جیمز گوردون، کمیسر پلیس شهر گاتهام باشد. همچنین کریستینا هادسون، نویسنده فیلمنامه فیلم Bumblebee، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم بت گرل را بر عهده دارد. هادسون پیش از این در همکاری با برادران وارنر و دی سی وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Birds of Prey و اخیرا فیلم The Flash را نیز بر عهده داشته است.

پیش از این آلیسیا سیلورستون در فیلم Batman & Robin نقش بت‌گرل را بازی کرده بود. همچنین ایوون کریگ نیز نقش بت‌گرل را در سریال بتمن که در دهه ۶۰ میلادی پخش شد، بر عهده داشت. شخصیت باربارا گوردون برای اولین‌بار در شماره ۳۵۹ کمیک Detective Comics به‌عنوان بت‌گرل در دنیای کمیک معرفی شد و در قسمت ۲۳ کمیک Suicide Squad که در سال ۱۹۸۹ منتشر شد، به شخصیت اوراکل تغییر کرد. پس از آن در سری کمیک The New 52 دوباره شاهد معرفی باربارا گوردون به‌عنوان بتل‌گرل بودیم.


منبع Variety Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده