// دوشنبه, ۲۸ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۳۶

پوسترهای جدید فیلم Dune با حضور تیموتی شالامی و زندیا

برادران وارنر با تاکید مجدد روی پخش همزمان فیلم Dune در سالن‌های سینما و شبکه آنلاین HBO Max سراغ انتشار چند پوستر جدید از این اثر علمی-تخیلی اقتباسی رفت.

فیلم Dune با نقش‌آفرینی تیموتی شالامی، جاش برولین، زندیا، دیو باتیستا، خاویر باردم، جیسون موموآ، اسکار آیزاک، ربکا فرگوسن و چند بازیگر در تاریخ ۲۲ اکتبر (۳۰ مهر) اکران عمومی در سینماهای آمریکا را آغاز می‌کند و وارد شبکه آنلاین HBO Max می‌شود. اریک راث و جان اسپیتز نویسندگان اصلی فیلم Dune بودند و دنی ویلنوو، کارگردان اثر مقداری با آن‌ها در این بخش همکاری کرده است. گرگ فریزر و هانس زیمر نیز به ترتیب فیلم‌بردار و آهنگ‌ساز فیلم Dune هستند.

ویلنوو با فیلم Dune، محصول سال ۲۰۲۱ حدودا به اقتباس نیمه‌ی نخست کتاب دیون به قلم فرانک هربرت افسانه‌ای پرداخت است. وارنر به ساخت قسمت دوم به‌صورت رسمی چراغ سبز نشان نداده و مطابق گزارش‌ها برای انجام این کار تا زمان بررسی میزان موفقیت مالی اثر علمی-تخیلی مورد بحث منتظر می‌ماند. راستی به‌تازگی متوجه شدیم که فیلم Dune با درجه‌ی سنی PG-13 و مدت‌زمان دو ساعت و ۳۵ دقیقه اکران می‌شود.

پوسترهای جدید فیلم Dune دنی ویلنوو و وارنر با حضور زندیا و تیموتی شالامی

سوم سپتامبر (۱۲ شهریور) شاهد اکران فیلم Dune در جشنواره ونیز خواهیم بود و طی هفته‌های بعد از آن، این ساخته‌ی ویلنوو وارد بازارهای سینمایی مختلف همچون فرانسه خواهد شد. همچنین انتظار می‌رود که تا کمتر از یک هفته‌ی دیگر تریلر جدید فیلم Dune توسط وارنر پخش شود؛ اثری که برخلاف خواسته‌ی کارگردان خود همزمان با اکران سینمایی در شبکه آنلاین HBO Max قرار می‌گیرد. ویلنوو در یک مقاله‌ی مفصل گفته بود که در این تصمیم وارنر (پخش همزمان در شبکه آنلاین استریم‌محور HBO Max و سینماها به‌جای اکران سینمایی اختصاصی) هیچ عشقی نسبت به سینما و مخاطب وجود ندارد.

نظر شما راجع به پوسترهای جدید چیست؟ بیشتر انتظار مواجهه با کدام شخصیت و بازیگر در فیلم Dune دنی ویلنوو را می‌کشید؟


منبع AwardsWatch
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده