نویسنده: مهرداد داودی
// دوشنبه, ۲۸ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۱۶

پخش اولین تریلر سریال Chucky ؛ بازگشت عروسک شیطانی

اولین تریلر سریال Chucky به تازگی پخش شده است، تریلری کوتاه که شخصیت چاکی را به نمایش می‌گذارد.

به تازگی اولین تریلر سریال Chucky (چاکی) پخش شده است. سریال چاکی اسپین‌آفی از مجموعه فیلم‌های ترسناک Child's Play (بازی بچگانه) است که در تاریخ ۱۲ اکتبر (۲۰ مهر) از پلتفرم SyFy و شبکه USA Network آغاز خواهد شد. اولین تریلر سریال چاکی بسیار کوتاه است و انتقال عروسک شیطانی چاکی به خانه جدیدش را نشان می‌دهد، او البته پیش از برداشته شدن توسط یک پسربچه‌، خود را به یک چاقوی بزرگ مجهز می‌کند. تریلر حاضر همچنین واجد تصاویری مونتاژ شده با ریتمی سریع است که فضای ترسناک فیلم را القا می‌کنند.

سریال چاکی با حضور بازیگرانی جدید و همچنین چهره‌هایی آشنا از مجموعه بازی بچگانه ساخته شده است. از بازیگران جدید این سریال می‌توان به زکری آرتور، بورگوین آرناسون، تئو بریونز، لکسا دویگ و دوون ساوا اشاره کرد. همچنین برد دوریف، صداپیشه شخصیت چاکی در فیلم‌های بازی بچگانه برای صداپیشگی این عروسک شیطانی در سریال چاکی حاضر شده است. جنیفر تیلی نیز مجداد ایفای نقش تیفانی، این عروس شیطان‌صفت را برعهده گرفته است. الکس وینسنت نیز دوباره نقش اندی، پسر جوانِ دو فیلم اول مجموعه بازی بچگانه را بازی کرده است. کریستین الیس مک‌کارتی نیز نقش کایل، خواهرخوانده‌ی اندی را بازی کرده است؛ وی این نقش را در فیلم Child's Play 2 (بازی بچگانه ۲) جلوی دوربین برده بود. همچنین فیونا دوریف مجددا ایفای نقش شخصیت نیکا پیرس را برعهده داشته است.

شورانر سریال دون مانچینی است، با فاکتور گرفتنِ فیلم ری‌میکِ Child's Play محصول ۲۰۱۹، مانچینی نویسنده تمام فیلم‌های مجموعه بازی بچگانه بوده و سه فیلم آخر را نیز کارگردانی کرده است. او همچنین تمام قسمت‌های سریال چاکی را نوشته است و کارگردان قسمت اول سریال نیز به حساب می‌آید. 

دون مانچینی در مصاحبه‌ای با SyFy Wire از این گفته بود که سریال چاکی به مشکلات بزرگ شدن در قرن ۲۱ می‌پردازد و ترسی از جنس دوران قدیم را نیز در بر خواهد داشت. او در صحبت‌های خود چنین گفت: «این [سریال] بازگشتی به ترسناک بودنِ وحشتِ سرراستِ فیلم‌های اول با حضور کودکانی کاملا جدید است.» مانچینی ادامه داد: «چیزی که احتمالا می‌توانم با اطمینان بگویم این است که این [سریال] نگاهی‌‌ست به معنا [و مفهوم] بچه بودن در زمان حال و قرن بیست و یکم و تمایز آن با شمایل بچه بودن در دهه ۸۰، آن زمان که کارمان را [با کلید زدن مجموعه بازی بچگانه] شروع کردیم. فکر می‌کنم چشم‌انداز دیدن چاکی که توانایی‌های خود را تیز می‌کند و آن‌ها را به جعبه‌ابزار خود اضافه می‌کند، برخی ویژگی‌های فنی خوبی که امروزه در دسترس داریم، [من فکر می‌کنم] این چیزی است که برای مردم بسیار جالب خواهد بود.»

اولین تریلر سریال چاکی را در زیر تماشا کنید:

دانلود از آپارات


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده