نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۷ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۱۸

نمایش ماشین و غار بتمن در تصاویر جدید فاش شده فیلم The Flash

تصاویری از پشت صحنه فیلم The Flash فاش شده است که در آن شاهد نمایش بتکیو و بتمبویل بتمن نسخه مایکل کیتون هستیم.

مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم The Flash همچنان در بریتانیا در جریان است و حالا طبق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر جدیدی از پشت صحنه فیلم‌برداری و تولید فیلم فلش منتشر شده است. تصاویری اخیرا از پشت صحنه تولید فیلم The Flash فاش شده که در یک تصویر شاهد حضور ازرا میلر در نقش بری آلن هستیم. همچنین در تصویری دیگر می‌توان لباس کامل سوپرگرل با شنلش با بازی ساشا کال را مشاهده کنید.

البته شاهد مهم‌ترین بخش این تصویر نمایش بتکیو یا غار مشهور بتمن باشد و در تصویر دیگر به‌خوبی می‌توان بتموبیل را مشاهده کنید که درواقع همان بتموبیل بتمن با بازی مایکل کیتون در فیلم‌های Batman به کارگردانی تیم برتون است. البته در این تصاویر شاهد حضور خود مایکل کیتون نیستیم، اما می‌توان بتکیو و بتموبیل را در تصاویر مشاهده کرد. البته گفته می‌شود که این تصاویر بخشی از تصاویر آزمایشی فیلم The Flash است و برادران وارنر در تلاش است تا تمامی این تصاویر را در شبکه‌های اجتماعی پاک کند. در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

ازرا میلر در نقش بری آلن (فلش)، مایکل کیتون و بن افلک هر دو در نقش بروس وین (بتمن)، ساشا کال در نقش سوپرگرل، کرسی کلمونس در نقش آیریس وست، ماریبل وردو در نقش نورا آلن، ران لیوینگستون در نقش هنری آلن، ایان لو در نقش کودکی بری آلن، سرشه مونیکا جکسون و رودی منکوزو، از جمله بازیگرانی هستند که حضور آن‌ها در فیلم The Flash تایید و اعلام شده است. اندی موشیاتی که پیش از این وظیفه کارگردانی فیلم It و فیلم It: Chapter 2 را بر عهده داشته، وظیفه کارگردانی فیلم فلش را براساس فیلمنامه‌ای از کریستینا هادسون بر عهده دارد.

فیلم The Flash برای اکران در تاریخ ۴ نوامبر ۲۰۲۲ (۱۳ آبان ۱۴۰۱) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده