نویسنده: مهرداد داودی
// شنبه, ۲۶ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۴۱

اعلام کارگردان اصلی سریال جان ویک

با انتشار اطلاعاتی جدید از سریال پیش درآمد مجموعه جان ویک با نام The Continental، این سریال به ساخت نزدیک و نزدیک‌تر شد.

به‌تازگی مشخص شده آلبرت هیوز به‌عنوان کارگردان اصلی سریال The Continental (کانتیننتال) با Lionsgate (لاینزگیت) و Starz (استارز) قراداد همکاری امضاء کرده است. این سریال که پیش درآمد مجموعه پر طرفدار جان ویک محسوب می‌شود، در سه قسمت پخش خواهد شد. هر قسمت از این سریال ۹۰ دقیقه زمان و احتمالا بیش از ۲۰ میلیون دلار بودجه خواهد داشت. به بیان دیگر این سریال در قالب یک سه‌گانه به‌دست خواهد رسید. سریال کانتیننتال پیش از این قرار بود در فرمت معمولِ سریال‌های تلویزیونی تولید شود. آلبرت هیوز وظیفه کارگردانی دو قسمت از این سه‌گانه را برعهده گرفته است. به‌این‌ترتیب وی قسمت‌های اول و سوم را کارگردانی خواهد کرد و یکی از تهیه‌کننده‌های هر سه قسمت نیز محسوب می‌شود.

سریال The Continental درباره تاریخ هتل‌های کانتیننتال است. این سریال به روایت داستان‌های چهل سال پیش از اتفاقات فیلم‌های جان ویک خواهد پرداخت. به بیان دیگر این سریال از نظر زمانی در دهه ۱۹۷۰ میلادی جریان خواهد داشت. در این سریال با دوران جوانی شخصیت وینستون روبه‌رو خواهیم بود، شخصیتی که ایفای آن در فیلم‌های جان ویک برعهده ایان مک‌شین است. این شخصیت در فیلم‌های جان ویک مدیریت شعبه نیویورک هتل کانتینتال را برعهده دارد و در سریال پیش‌رو هتل‌داری جوان است. هتل‌های کانتیننتال در جهان جان ویک، حکم بهشت قاتلان این دنیا را دارند.

آلبرت هیوز، کارگردان اصلی سریال پیش‌درآمد جان ویک فیلم‌سازی را به همراه آلن هیوز، برادر خود آغاز کرد. این دو برادر فیلم‌هایی نظیر Menace II Society (تهدیدی برای جامعه)، Dead Presidents (رئیس‌جمهور‌های مرده) و From Hell (از جهنم) را کارگردانی کرده‌اند. آلبرت و آلن هیوز پس از مدتی راه خود را از یکدیگر جدا کردند و به‌تنهایی مشغول فیلمسازی شدند. آلبرت هیوز فیلم‌های Alpha (آلفا) و The Good Lord Bird (پرنده ارباب خوب) را به‌تنهایی کارگردانی کرده است.

آلبرت هیوز کارگردان سریال جان ویک به دوربین نگاه می کند

سریال کانتیننتال با حضور چهره‌هایی آشنا از تیم تولید فیلم‌های جان ویک ساخته خواهد شد. بسیل ایوانیک (تهیه‌کننده)، دریک کولستاد (نویسنده فیلم‌های جان ویک) و چاد استاهلسکی (کارگردان فیلم‌های جان ویک) تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال خواهند بود. دیگر تهیه‌کننده اجرایی این سریال سه قسمتی کارگردان مشهور، دیوید لیچ است و همچنین کیانو ریوز، بازیگر نقش جان ویک در حال مذاکره برای اضافه شدن به تیم‌ تهیه‌کنندگان است. در گذشته که قرار بود پیش درآمد جان ویک در قالب سریالی حداقل یک فصلی ساخته شود، چاد استاهلسکی به‌عنوان کارگردان قسمت اول آن معرفی شده بود.

آی‌پی John Wick معتلق به لاینزگیت است و از آن‌جا که لاینزگیت آی‌پی‌های موفق زیادی ندارد، گویا مجموعه جان ویک و تبدیل آن به پدیده‌ای بزرگ و بزرگ‌تر برای این شرکت در اولویت بالایی قرار دارد. سه فیلم اول مجموعه جان ویک نزدیک به ۶۰۰ میلیون دلار فروخته‌اند و ساخت فیلم John Wick 4 نیز آغاز شده است. این در حالی است که تولید فیلم پنجم جان ویک نیز از اکنون تایید شده است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده