نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۶ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۱۰

پیوستن سه بازیگر جدید به سریال The Last of Us

سه بازیگر دیگر به جمع بازیگران سریال The Last of Us اضافه شده‌اند. بازیگر تامی در سری بازی آن در بین این بازیگران حضور دارد که البته نقش متفاوتی را بازی خواهد کرد.

مدتی می‌شود که مراحل فیلم‌برداری و تولید سریال The Last of Us آغاز شده و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگران بیشتری در این سریال تایید و اعلام شده است. طبق خبری که ددلاین منتشر کرده، جفری پیرس با سابقه بازی در سریال Bosch و سریال Castle Rock، ماری بارتلت با سابقه بازی در سریال The White Lotus و کان اونیل با سابقه بازی در سریال Chernobyl، سه بازیگر جدیدی هستند که به جمع بازیگران سریال The Last of Us اضافه شده‌اند.

جفری پیرس، ماری بارتلت و کان اونیل

جفری پیرس پیش از این نقش تامی را در بازی The Last of Us بر عهده داشت، اما او قرار نیست برای نقش تامی در سریال آن بازگردد و او قرار است نقش شخصیتی به‌نام پری را بازی کند. پری یک شورشی در منطقه قرنطینه است که در چند قسمت از سریال حضور خواهد داشت. بارتلت برای بازی در نقش فرانک و اونیل برای بازی در نقش بیل قرار است به‌عنوان بازیگر مهمان در سریال The Last of Us حضور داشته باشند که هر دو شخصیت از بازماندگان در یک شهر ایزوله شده هستند.

کریگ مازن، سازنده سریال Chernobyl، وظیفه ساخت سریال The Last of Us را بر عهده دارد و نیل دراکمن، خالق و سازنده بازی نیز قرار است در ساخت آن به وی کمک کند. دراکمن به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی و دستیار نویسنده به مازن، شورانر و نویسنده اصلی در سریال کمک خواهد کرد و بخش تلویزیونی سونی و PlayStation Productions وظیفه تولید سریال را بر عهده خواهند داشت. کانتمیر بالاگوف، علی عباسی و یاسمیلا ژبانیچ، وظیفه کارگردانی قسمت‌های مختلف سریال The Last of Us را بر عهده دارند.

انتظار می‌رود سریال The Last of Us در ۱۰ قسمت تولید و در سال ۲۰۲۲ از شبکه HBO پخش شود. علاوه‌بر این سه بازیگر، پدرو پاسکال در نقش جول، بلا رمزی در نقش الی، گابریل لونا در نقش تامی، نیکو پارکر در نقش سارا و مرل داندریج در نقش مارلین، دیگر بازیگرانی هستند که حضور آن‌ها در سریال The Last of Us تایید و اعلام شده است. قابل انتظار است که سریال خط داستانی قسمت اول بازی را دنبال کند که ظاهرا شامل محتوای اضافه نیز خواهد بود. 


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده