نویسنده: مهرداد داودی
// شنبه, ۲۶ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۰۵

بازگشت ایان مک‌ شین در فیلم جان ویک 4

ایان مک‌شین، بازیگر مجموعه جان ویک در فیلم جدید این مجموعه یا John Wick: Chapter 4 حضور خواهد داشت.

به گزارش ددلاین، ایان مک‌شین برای حضور در فیلم John Wick: Chapter 4 (جان ویک: قسمت چهارم) با Lionsgate (لاینزگیت) قراداد امضاء کرده است. او در قسمت چهارم جان ویک مجددا نقش شخصیت محبوب وینستون را بازی خواهد کرد. به این ترتیب ایان مک‌شین به جمع بازیگران جان ویک 4 یعنی کیانو ریوز، دانی یِن، هیروکی سانادا، رینا ساوایاما، شمیر اندرسون و لنس ردیک می‌پیوندد.

چاد استاهلسکی، کارگردان فیلم جان ویک: قسمت چهارم از حضور ایان مک‌شین در این فیلم ابراز خوشحالی کرده. استاهلسکی می‌گوید او نه‌ تنها بازیگری شگفت‌انگیز است بلکه همکاری ضروری نیز محسوب می‌شود؛ استاهلسکی همچنین از مک‌شین به‌عنوان کسی یاد کرده که در شکل دادن به جهان جان ویک یاری رسانده است. قسمت چهارم جان ویک در تابستان پیش‌رو در کشورهای فرانسه، ژاپن و آلمان جلوی دوربین خواهد رفت. نگارش فیلمنامه این فیلم برعهده شی هیتن و مایکل فینچ است و از تهیه‌کنندگان آن می‌توان به بسیل ایوانیک، اریکا لی، چاد استاهلسکی، کیانو ریوز و لوییس روسنر اشاره کرد.

کیانو ریوز در نقش جان ویک با تفنگ‌هایی روی سرش در پوستر فیلم John Wick 3: Parabellum

 ایان مک‌شین سابقه بازی را در سه فیلم گذشته جان ویک و سریال American Gods دارد. او در این سریال که اقتباسی از رمان مشهور نیل گیمن به همین نام بود، در قامت تهیه‌کننده نیز همکاری می‌کرد. ایان مک‌شین برای بازی در سریال Deadwood برنده جایزه گلدن گلوب شده و در فیلمِ این سریال با نام Deadwood: The Movie نیز بازی کرده است. این بازیگرِ فیلم‌های جان ویک برای بازی در سریال Deadwood همچنین به دو نامزدی گلدن گلوب دست یافته است.

از دیگر آثار کارنامه مک‌شین می‌توان به فیلم‌هایی مانند Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides (دزدان دریایی کارائیب: سوار بر امواج ناشناخته)، Snow White and the Huntsman (سفیدبرفی و شکارچی) و Hellboy (پسر جهنمی) اشاره کرد. این بازیگر همچنین در سریال‌هایی نظیر Ray Donovan (ری داناوان)، Game of Thrones (بازی تاج و تخت)، American Horror Story (داستان ترسناک آمریکایی)، The Pillars of the Earth (ارکان زمین) و Kings (شاهان) بازی کرده است.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده