// شنبه, ۲۶ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۳۵

مدت‌زمان حضور شخصیت پنگوئن در فیلم The Batman

کالین فارل، بازیگر نقش پنگوئن فیلم The Batman طی یک مصاحبه توضیح داد که حدودا چند دقیقه و طی چند سکانس در اثر جدید مت ریوز و برادران وارنر ظاهر می‌شود.

آزوالد کاپلبات یا پنگوئن را بدون شک تعداد قابل توجهی از طرفدارهای شخصیت بتمن می‌شناسند. به همین خاطر وقتی کالین فارل ۴۵ساله برای این نقش انتخاب شد و سپس او را با گریم سنگین صورت در تریلر فیلم The Batman دیدیم، واکنش‌های زیادی در اینترنت قرار گرفتند. این وسط خیلی‌ها می‌خواستند بدانند که وی چه‌قدر در فیلم حضور دارد. حالا کالین فارل در یک مصاحبه‌ی جدید پاسخ پرسش طرفدارها را داده است.

او صحبت‌های خود را با اشاره به تاثیر شیوع ویروس کرونا/کووید 19 شروع می‌کند. زیرا قطعا به یاد دارید که چند نفر مختلف طی ماه‌های متفاوت سر صحنه‌ی فیلم‌برداری The Batman مبتلا به کرونا شدند و حتی یکی از افراد دچارشده به بیماری خود رابرت پتینسون، بازیگر اصلی بود. فارل می‌گوید: «واضح است که کووید وقتی ما در ماه مارچ سال ۲۰۲۰ میلادی مشغول فیلم‌برداری بودیم، گریبان دنیا را گرفت. من در همان زمان شهر لندن را ترک کردم و فیلم‌برداری متوقف شد. درحالی‌که می‌دانستیم تکمیل فیلم‌برداری چهار یا پنج ماه دیگر زمان خواهد برد. سپس مدتی گذشت و مجددا به سر صحنه‌ی فیلم‌برداری بازگشتیم. بعد ناگهان رابرت، بازیگر نقش بروس وین مبتلا به کووید 19 شد و ما از خود می‌پرسیدیم که یعنی بتمن لعنتی هم کرونا گرفت؟».

با همه‌ی تاخیرها و مشکلات به وجود آمده عملا ۱۲ تا ۱۴ ماه از روز شروع فیلم‌برداری فیلم The Batman تا روز پایان یافتن این پروسه زمان برد. راستی کارل چه‌قدر در فیلم حضور دارد؟ کمتر از مدت‌زمانی‌که برخی از طرفدارها فکر می‌کردند. او در این رابطه توضیح می‌دهد: «من فقط در پنج یا شش سکانس حضور دارم. پس نمی‌توانم برای دیدن فیلم The Batman صبر کنم. چون می‌دانم که به خاطر حضور من خراب نمی‌شود.

این شرایط برای من آزادی‌بخش است. صرفا طی آن ۹ دقیقه‌ی لعنتی حضور خود در فیلم مقداری معذب می‌شوم و بعد با اشتیاق به‌دنبال کردن سایر دقایق می‌پردازم. نمی‌توانم صبر کنم تا ببینم مت ریوز چگونه این دنیا را زنده کرده است».

کالین فارل در نقش پنگوئن در فیلم The Batman

ازوالد کابلپات یا پنگوئن با بازی کالین فارل تنها در پنج یا شش سکانس فیلم The Batman حضور دارد؛ در مجموع حدودا ۹ دقیقه

برگس مردیث، بازیگر سریال Batman طی دهه‌ی ۶۰ میلادی و فیلم Batman: The Movie، محصول سال ۱۹۶۶ میلادی برای نخستین بار پنگوئن را از جهان کتاب‌های کامیک به اقتباسی لایواکشن آورد. چند دهه گذشت و دوباره پنگوئن این بار با نقش‌آفرینی دنی دویتو در فیلم Batman Returns تیم برتون بازگشت. در سریال Gotham نیز رابین لرد تیلور دوران جوانی پنگوئن را به تصویر کشید؛ به‌عنوان یک شخصیت دروغ‌گو و خلافکاری کوچک که به تدریج خود را به نقاط بالایی هرم قدرت جنایتکارهای شهر گاتهام می‌رساند. چند نوبت نوبت آشنایی مخاطب با نسخه‌ی کالین فارل از راه می‌رسد.

طی ماه‌های گذشته در اینترنت برخی از افراد مخالف با تمایل فراوان هالیوود به انتخاب بازیگرهای خوش‌چهره برای شخصیت‌هایی که ابدا زیبایی یکی از ویژگی‌های آن‌ها نیست، مقداری با این انتخاب مشکل داشتند. آن‌ها می‌پرسیدند که در زمان وجود گزینه‌های لایق توجه دیگر، چرا باید بازیگری انتخاب شود که اصولا فقط با گریم‌های بسیار سنگین می‌تواند تا حدی تبدیل به شخصیت آزوالد کاپلبات/پنگوئن شود. البته طبیعتا بسیاری از طرفدارهای کالین فارل و مت ریوز هم به‌صورت کامل از این تصمیم حمایت می‌کنند.

فیلم The Batman در ۴ مارچ ۲۰۲۲ (۱۳ اسفند) توسط وارنر اکران می‌شود. زوئی کراویتز در نقش کت‌وومن و جفری رایت در نقش رئیس پلیس جیمز گوردن در فیلم حضور دارند. پل دینو در نقش ادوارد نشتون/ریدلر،  اندی سرکیس در نقش آلفرد پنی‌ورث و جان تورتورو در نقش کارمین فالکون نیز از جمله بازیگرهای دیگه فیلم The Batman هستند. این اثر توسط DC Films و شرکت 6th & Idaho تولید شد و طبیعتا Warner Bros. Pictures را به‌عنوان پخش‌کننده می‌شناسد.


منبع CBR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده