نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۵ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۱۷

پایان یافتن تولید فیلم Black Adam با بازی دواین جانسون

دواین جانسون، بازیگر نقش بلک ادم رسما از به پایان رسیدن مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Black Adam از دنیای دی سی خبر داده است.

از فروردین امسال بود که مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Black Adam رسما آغاز شد و حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مراحل فیلم‌برداری و تولید این فیلم ابرقهرمانی از دنیای دی سی به پایان رسیده است. دواین جانسون، بازیگر نقش بلک ادم که پیش از این وعده به پایان رسیدن تولید این فیلم را طی هفته جاری داده بود، سرانجام با انتشار ویدیویی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام به‌صورت رسمی از پایان مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Black Adam خبر داده است.

جانسون اطلاعات بیشتری را به اشتراک نگذاشته، اما در ویدیو منتشر شده از زحمات تیم تولید و بازیگران برای ساخت فیلم Black Adam تشکر کرد. این فیلم از دنیای DC سال‌ها در مراحل پیش تولید قرار داشت و پس از چندین تأخیر بالاخره امسال جلوی دوربین رفت. راک اخیرا یک تصویر از فیلم Black Adam نیز منتشر کرده بود که در این تصویر نگاه بهتری از لباس بلک ادم در فیلم را شاهد هستیم که در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

دواین جانسون در لباس بلک ادم در پشت صحنه فیلمبردرای فیلم Black Adam

دواین جانسون در نقش بلک ادم، پیرس برازنان در نقش دکتر فیت، نوحا سنتینو در نقش اتم اسمشر، آلدیس هاج در نقش هاوکمن، کوینتسا سویندل در نقش سایکلون، مروان کنزاری در نقش شرور، منفی، سارا شاهی در نقش استاد دانشگاه و رهبر یک گروه مبارز آزادی‌خواه و جیمز کوزاتی مویر، بودی سابونگوی و اولی لاتوکفو، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Black Adam حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Black Adam برای اکران در تاریخ ۲۹ ژوئیه ۲۰۲۲ (۷ مرداد ۱۴۰۱) برنامه‌ریزی شده است. در فیلم بلک ادم قرار است شاهد حضور گروه لیگ عدالت آمریکا (Justice Society of America) یا JSA باشیم. وظیفه کارگردانی فیلم Black Adam بر عهده ژاومه کویت-سرا، کارگردان فیلم The Shallows و فیلم Jungle Cruise، براساس فیلمنامه‌ای از روری هاینز و سهراب نوشیروانی خواهد بود.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده