// جمعه, ۲۵ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۰۹

پرداخت ۳ میلیون دلار توسط HBO به بازیگر سوپرانوز برای عدم حضور در The Office

سال‌ها قبل شبکه NBC می‌خواست برای نقش‌آفرینی جیمز گاندولفینی در یک فصل سریال The Office به او چهار میلیون دلار حقوق بدهد. ولی شبکه HBO به وی ۳ میلیون دلار پول داد تا در آفیس بازی نکند!

در قسمت ۶۸ پادکست Talking Sopranos فاش شد که شبکه HBO یک بار سه میلیون دلار به جیمز گاندولفینی پول داد تا در سریال The Office بازی نکند. در حقیقت این مبلغ قابل‌توجه فقط و فقط به این دلیل پرداخت شد که او پیشنهاد شبکه NBC برای بازی در سریال کمدی آفیس را رد کند. گاندولفینی که آثار پرتعدادی در کارنامه‌ی خود دارد، بیشتر به خاطر درخشش در سریال The Sopranos شبکه HBO شناخته می‌شود. وی نقش تونی سوپرانو را به شکلی به یاد ماندنی بازی کرد. شبکه NBC می‌خواست برای حضور در یک فصل سریال آفیس به گاندولفینی ۴ میلیون دلار حقوق بدهد.

(در ادامه بخش‌هایی از داستان سریال The Office شبکه NBC فاش می‌شوند)

تصویری از شخصیت مایکل اسکات با بازی استیو کارل جلوی وایت برد در سریال The office شبکه NBC

در فصل هشتم سریال آفیس شبکه NBC دیگر مایکل اسکات با بازی درخشان استیو کارل حضور ندارد. او در اواخر فصل هفتم از سریال جدا شد و شبکه NBC به‌دنبال بازیگر نقش رئیس جدید دفتر کاری می‌گشت. شبکه NBC هم در اصل می‌خواست این نقش تازه را به جیمز گاندولفینی بدهد تا خلا حضور نقش‌آفرین بزرگی مثل استیو کارل را به سرعت با بازیگر نقش تونی سوپرانو پر کند.

استیو شیریپا می‌گوید: «جیمز گاندولفینی می‌خواست حقوق ۴ میلیون دلاری پیشنهادشده از سوی شبکه NBC را بپذیرد و در سریال آفیس بازی کند. بالاخره چند سال از به پایان رسیدن پخش سریال The Sopranos گذشته بود و او دیگر آن‌چنان به‌عنوان یک بازیگر کار نمی‌کرد». اما شبکه HBO فقط برای بازی نکردن در آفیس و بدون آن که گاندولفینی کاری انجام بدهد، به او ۳ میلیون دلار داد تا از حضور وی در سریال کمدی The Office جلوگیری کرده باشد.

ریکی جرویز، خالق سریال بریتانیایی آفیس (منبع الهام سریال آمریکایی آفیس با بازی استیو کارل) در این اپیزود پادکست Talking Sopranos حضور داشت و پس از شنیدن این ماجرا با خنده گفت: «پس آن‌ها به او پول دادند تا میراث سوپرانوها را خالص نگه دارند؟».

تونی سوپرانو با چشمان بسته درحال انکار حمله عصبی خود در سریال The Sopranos

بعد از گاندولفینی شبکه NBC برای انتخاب رئیس جدید داندر میفلین سراغ گفت‌وگو با رِی رومانو، ویل آرنت، وارن بافت، جیم کری و حتی خود ریکی جرویز رفت. درنهایت نقش به جیمز اسپیدر رسید و او تبدیل به شخصیت رابرت کالیفرنیا سریال The Office شد. امسال شبکه HBO Max فیلم The Many Saints of Newark با بازی مایکل گاندولفینی، پسر جیمز گاندولفینی را پخش می‌کند تا جهان سریال سوپرانوها را گسترش دهد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده