نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۴ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۵۲

انتشار اولین تریلر سریال آخر الزمانی دی سی شبکه FX و هولو

شبکه FX و هولو اولین تیزر تریلر سریال Y: The Last Man را منتشر کردند که در این تریلر کوتاه شاهد تصاویر گرافیکی جالبی از وقایع سریال هستیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تیزر تریلر سریال Y: The Last Man منتشر شده است. در این تریلر شاهد تصاویر گرافیکی در مورد وقایعی هستیم که قرار است در ابتدا سریال رخ دهد و براساس تریلر، ۹۵ درصد خلبانان هواپیما، ۹۲ درصد مدیران عامل و ۸۵ درصد مقامات دولتی از بین رفته‌اند. این تیزر تنها به شروع شمارش معکوس برای پایان جهان اشاره دارد که همه مردان به جز یک نفر همگی نابود شده‌اند. در ادامه می‌توانید اولین تیزر تریلر سریال Y: The Last Man را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

مدتی پیش بود که مشخص شد پخش سریال Y: The Last Man از تاریخ ۱۳ سپتامبر (۲۲ شهریور) آغاز خواهد شد. این سریال که اقتباسی از کمیک‌های دی سی است، ازطریق برنامه FX on Hulu به‌صورت انحصاری روی سرویس استریم هولو منتشر می‌شود. بن سچنتزر، دایان لین، مارین ایرلند، امبر تمبلین، تیموتی هاتن، اشلی رومنز، اولیویا ترلبی و جولیانا کنفیلد، دیگر بازیگرانی هستند که در سریال Y: The Last Man حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

الیزا کلارک، نویسنده سریال The Killing، به‌عنوان شورانر و تهیه‌کننده اجرایی در سریال Y: The Last Man حضور دارد. این سریال داستان تنها مرد زنده دنیا را دنبال خواهد کرد که به همراه حیوان دست‌آموز خود، کاپوچین میمون، از مرگ ناگهانی تمامی پستانداران دارای کروموزوم Y جان سالم بدر برده‌اند. این دو سفری طولانی به دور کره زمین را آغاز می‌کنند و امیدوارند بتوانند جلوی نابودی کامل نژاد بشر را بگیرند.

سریال Y: The Last Man اقتباسی از کمیکی پساآخرالزمانی و علمی-تخیلی به همین نام، اثر برایان کی. وان وپیا گوررا از شرکت ورتیگو که به دی سی (DC) تعلق دارد، است. کمیک Y: The Last Man یکی از تحسین شده‌‌ترین کمیک‌های قرن ۲۱ است که در سال ۲۰۰۲ توسط ورتیگو/DC منتشر شد و تا به امروز ۶۰ نسخه از این رمان گرافیکی منتشر شده است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده