نویسنده: مهرداد داودی
// پنجشنبه, ۲۴ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۰۰

پخش تریلر فصل سوم Titans با حضور رابین و ردهود

تریلر جدید فصل سوم سریال Titans با حضور نایت‌وینگ، باربارا گوردون و ردهود پخش شده است.

زمان زیادی تا پخش فصل سوم سریال Titans (تایتان‌ها) باقی نمانده و به‌تازگی تریلری جدید از این سریال به‌دست رسیده است. طبق تریلر جدید، گاتهام باز هم در موقعیتی حساس است. ابن تریلر همچنین با صحبت‌هایی درباره شخصیت بروس وین آغاز می‌شود. ردهود در همین تریلر می‌گوید «[حالا که] کار بتمن ساخته شده، گاتهام برای منه». همان‌طور که انتظار می‌رود، در این تریلر شاهد نماهایی از مبارزه شخصیت‌ها نیز هستیم.

حالا که گاتهام با خطر مواجه است، دیک گریسون یا همان نایت‌وینگ باید در عملی تقریبا ناممکن پا جای پای استاد بی‌بدیل و افسانه‌ای خود بگذارد و شهر را نجات دهد. از طرفی باربارا گوردون که جایگزین پدر خود شده است، در مسیر نجات دادن گاتهام به‌ نایت‌وینگ کمک می‌کند. نایت‌وینگ و باربارا همچنین برای شکست دادن ردهود از اسکیرکرو که حالا زندانی است، مشاوره می‌گیرند. علاوه‌بر ردهود، قهرمانان گاتهام باید با دشمنان دیگری از قبیل بلک‌فایر نیز مقابله کنند. استارفایر نیز در تریلر حاضر می‌گوید «از اونجا که من اومدم، وقتی می‌آیی سراغ خانواده‌مون، هیچ رحمی بهت نمی‌کنیم.»

فصل سوم سریال تایتان‌ها از ۱۲ اوت (۲۱ مرداد) آغاز خواهد شد و با پخش هفتگی قسمت‌ها از HBO Max ادامه خواهد یافت، به این ترتیب فصل سوم تایتان‌ها در تاریخ ۲۱ اکتبر (۲۹ مهر) به پایان خواهد رسید. این سریال با بازی برنتون توایتز، ساوانا ولچ، کارن والترز، وینسنت کارتیسر، آنا دیوپ، تیگن کرافت، آلن ریچسون، مینکا کلی، داماریس لوییس و جی لیکورگو تولید شده است.

سریال تایتان‌ها توسط Weed Road Pictures (وید رود پیکچرز) و Berlanti Productions (برلانتی پروداکشن) در همکاری با بخش تلویزیون شرکت برادران وارنر تولید شده است. این سریال براساس شخصیت‌های دی‌سی و توسط آکیوا گلدزمن، جف جانز و گرگ برلانتی ساخته شده است. از تهیه‌کننده‌های تایتان‌ها می‌توان به جف جانز، گرگ برلانتی، گرگ واکر و سارا شکتر اشاره کرد.

تریلر جدید فصل سوم سریال تایتان‌ها را در زیر تماشا کنید.

در یوتیوب تماشا کنید


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده