نویسنده: مهرداد داودی
// چهار شنبه, ۲۳ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۲۶

پخش تریلر جدید فیلم Dune در سینماهای IMAX

تریلر جدید فیلم مورد انتظار Dune ساخته دنی ویلنوو در سینماهای IMAX پخش خواهد شد.

به‌تازگی مشخص شده تریلر جدید فیلم موردانتظار Dune (تل‌ماسه) ساخته دنی ویلنوو در آینده‌ای نزدیک پخش می‌شود. البته این تریلر قرار است در روزهای ۲۱ و ۲۲ ژوئیه (۳۰ و ۳۱ تیر) سینماهای IMAX پخش شود. براساس اطلاعات درج شده در وب‌سایت فیلم تل‌ماسه علاقه‌مندان باید برای تماشای تریلر این فیلم در سینماهای IMAX بلیط‌ تهیه کنند؛ البته، این رویداد به‌صورت رایگان برگزار خواهد شد. در جریان این برنامه‌ی رایگان فوتیج‌هایی کاملا جدید از فیلم Dune، موسیقی‌هایی از آن و همچنین تریلر جدید این فیلم سینمایی پخش خواهد شد. در ادامه می‌توانید پوستر IMAX فیلم Dune را مشاهده کنید:

پوستر IMAX فیلم Dune

فیلم سینمایی Dune ساخته دنی ویلنوو در طول سال گذشته همچون بسیاری از فیلم‌های دیگر با چندین فقره تأخیر مواجه شده است. این فیلم همچنین اخیرا تاخیری سه‌هفته‌ای تجربه کرده است. تا لحظه نگارش خبر حاضر، فیلم سینمایی Dune قرار است در تاریخ ۲۲ اکتبر (۳۰ مهر) اکران شود. فیلم سینمایی Dune در تاریخ ۳۰ مهر در سینماها اکران می‌شود و همزمان با اکران، در پلتفرم HBO Max نیز در دسترس قرار می‌گیرد. تصمیم مبنی‌بر پخش فیلم‌ها در HBO Max همزمان با اکران سینمایی آن‌ها، در سال گذشته برای فیلم‌ Dune و چندین فیلم دیگر اتخاذ شد. تصمیمی که البته انتقادات فراوانی را به‌دنبال داشت. 

فیلم سینمایی Dune که اقتباسی از رمانی به‌همین نام نوشته‌ی فرانک هربرت است با بازی تیموتی شالامی، اسکار آیزاک، جاش برولین، دیو باتیستا، ربکا فرگوسن، خاویر باردم، زندیا، جیسون موموآ و استلان اسکارشگورد ساخته شده است. دنی ویلنوو، کارگردان فیلم Dune پیش از این فیلم‌های Arrival (ورود) و Blade Runner 2049 (بلید رانر ۲۰۴۹) را ساخته است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده