نویسنده: مهرداد داودی
// چهار شنبه, ۲۳ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۴۵

ویدیو واکنش ددپول به تریلر Free Guy و اشاره به دنیای سینمایی مارول

ویدیو تازه‌ای از ددپول منتشر شده که این شخصیت در آن به تریلر فیلم Free Guy واکنش نشان می‌دهد و اشاره‌ای به دنیای سینمایی مارول نیز می‌کند.

یک ماه به اکران فیلم سینمایی Free Guy با بازی رایان رینولدز باقی مانده است. به‌همین مناسبت روز گذشته‌ ویدیویی تبلیغاتی از این فیلم سینمایی با حضور ددپول منتشر شد. شخصیت ددپول که بازیگر آن خود رایان رینولدز است، در این تریلر حاضر می‌شود تا درکنار شخصیت کورگ با بازی و صداپیشگی تایکا وایتیتی ویدیویی از ری‌اکشن خود به تریلر فیلم Free Guy واکنش نشان دهد.

ددپول با بازی رایان رینولدز در این ویدیو به زبان طنز درباره تریلر فیلم Free Guy اظهارنظر می‌کند، ددپول همچنین درباره ورود به دنیای سینمایی مارول از کورگ سؤال می‌پرسد. این اولین باری است که ددپول پس از معامله بزرگ فاکس و دیزنی با یکی از شخصیت‌های دنیای سینمایی مارول تعامل می‌کند. شخصیت ددپول یکی از مشهورترین شخصیت‌های چند سال اخیر فیلم‌های ابرقهرمانی شناخته می‌شود. فیلم‌های Deadpool و Deadpool 2 با محوریت این شخصیت ساخته شده‌اند.

رایان رینولدز در نقش گای در فیلم Free Guy

فیلم Free Guy به کارگردانی شان لوی درباره مردی است که متوجه می‌شود شخصیت یک بازی ویدیویی جهان باز است و تصمیم می‌گیرد خودش داستان زندگی‌اش را رقم بزند. او حالا پا به جهانی بی حد و مرز گذاشته و تصمیم دارد کسی باشد که دنیای خود را به روش خودش نجات می‌دهد؛ البته قبل از اینکه دیر شود.

فیلم Free Guy با بازی رایان رینولدز، جودی کومر، لیل رل هاوری، جو کری، اوتکارش امبودکار و تایکا وایتیتی ساخته شده است. تایکا وایتیتی کارگردان برنده اسکار سینما است که پیش از این در فیلم Green Lantern (گرین لنترن) با رایان رینولدز همبازی بوده است. فیلم Free Guy همچنین با حضور کوتاه برخی از اینفلوئنسرهای دنیای ویدیوگیم نظیر Pokimane و LazarBeam و Jacksepticeye و Ninja و DanTDM جلوی دوربین رفته است. 

فیلم Free Guy با فیلمنامه‌ای از مت لیبرمن و زک پن تولید شده است، داستان فیلم نیز توسط مت لیبرمن توسعه یافته است. تهیه این فیلم برعهده رایان رینولدز، شان لوی، سارا شچر، گرگ برلنتی، آدام کولبرنر، مری مک‌لاگلن، جاش مک‌لاگلن، جورج دوی، دن لوین و مایکل ریلی مک‌گرت بوده است. فیلم Free Guy در تاریخ ۱۳ اوت (۲۲ مرداد) اکران خواهد شد. ویدیو واکنش ددپول به تریلر فیلم Free Guy را در یوتیوب تماشا کنید.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده