نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۲ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۰۹

انتشار اولین تریلر انیمیشن جدید پیکسار و دیزنی با نام Turning Red

والت دیزنی و پیکسار امروز اولین تیزر تریلر انیمیشن Turning Red را منتشر کردند که در طول این تریلر شخصیت اصلی به یک پاندا قرمز رنگ تبدیل می‌شود.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، امروز سرانجام اولین تیزر تریلر انیمیشن Turning Red منتشر شده است. در این تریلر شاهد حضور شخصیت اصلی در یک مدرسه هستیم که پس از دیدن مادرش به یک پاندا قرمز غول پیکر تبدیل شده و از مدرسه فرار می‌کند. در طول تریلر شاهد دنیای انیمیشن و همچنین طراحی و استایل متفاوت آن نسبت به دیگر کارهای پیکسار هستیم که اتفاقات آن ظاهرا قرار است در شرق آسیا جریان داشته باشد. در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

همچنین در طول تریلر شاهد پخش شدن آهنگ Larger Than Life از گروه Backstreet Boys هستیم. انیمیشن Turning Red داستان یک دختر نوجوان ۱۳ ساله به‌نام می لی را دنبال می‌کند که در حال تجربه نوجوانی عجیب و غریبی است و او زمانی‌که خیلی هیجان زده می‌شود، به یک پاندا قرمز غول پیکر تبدیل خواهد شد. علاوه‌بر تریلر، پیکسار و دیزنی اولین پوستر رسمی انیمیشن Turning Red را نیز منتشر کردند که در ادامه می‌توانید این پوستر را نیز مشاهده کنید:

می لی پس از تبدیل شدن به پاندا قرمز در اولین پوستر انیمیشن Turning Red

 وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه انیمیشن Turning Red بر عهده دامی شی، کارگردان برنده جایزه اسکار برای کارگردانی انیمیشن Bao است. رزالی چیانگ صداپیشگی می لی را در این انیمیشن بر عهده دارد. همچنین ساندرا اوه با سابقه حضور در آثاری چون سریال Killing Eve، سریال Grey's Anatomy، فیلم Sideways، انیمیشن Raya and the Last Dragon و انیمیشن Invincible، وظیفه صداپیشگی مادر می لی را در انیمیشن جدید پیکسار بر عهده خواهد داشت. مینگ مادری سرسخت است که هرگز می لی را حتی در مدرسه تنها نمی‌گذارد و این واقعیت ناگواری برای نوجوانان است.

انیمیشن Turning Red برای اکران در تاریخ ۱۱ مارس ۲۰۲۲ (۲۰ اسفند ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است. همچنین جمعه هفته گذشته انیمیشن Luca از شبکه دیزنی پلاس پخش شد و علاوه‌‌بر انیمیشن Turning Red، انیمیشن Lightyear دیگر انیمیشن پیکسار در سال ۲۰۲۲ است که این انیمیشن برای اکران در تاریخ ۱۷ ژوئن ۲۰۲۲ (۲۷ خرداد ۱۴۰۱) برنامه‌ریزی شده است. کریس ایوانز صداپیشگی شخصیت باز لایتیر را در انیمیشن Lightyear بر عهده خواهد داشت.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده