نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۰ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۳۴

فیلم The Suicide Squad یک روز زودتر اکران می‌شود؛ انتشار پوستر جدید

جیمز گان از تغییر کوچک در زمان اکران فیلم The Suicide Squad خبر داده است. همچنین پوستر جدیدی از این فیلم نیز منتشر شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم The Suicide Squad قرار است کمی زودتر از انتظار روی پرده‌های سینما برود. جیمز گان، کارگردان این فیلم مورد انتظار از دنیای DC در توییتر اعلام کرد که قسمت جدید فیلم Suicide Squad به‌جای اکران در روز جمعه، ۶ اوت (۱۵ مرداد)، قرار است یک روز زودتر و در بعد از ظهر روز پنج‌شنبه، ۵ اوت/آگست (۱۴ مرداد) روی پرده‌های سینما برود. درواقع روز ۵ اوت، روز تولد ۵۵ سالگی جیمز گان است و ظاهرا برادران وارنر خواسته با این تصمیم یک هدیه تولد را به گان داده باشد.

بااین‌حال، گان مشخص نکرد که تاریخ پخش فیلم The Suicide Squad از HBO Max نیز تغییر خواهد کرد یا نه. علاوه‌براین،‌ پوستر جدیدی از فیلم The Suicide Squad نیز منتشر شده است که در این پوستر شاهد آماندا والر با بازی وایولا دیویس، هستیم که روی سر او شاهد قرار گرفتن اعضای گروه جوخه انتحاری هستیم. درواقع پوستر جدید قسمت جدید فیلم Suicide Squad با الهام از پوستر فیلم‌های قدیمی جیمز باند طراحی و منتشر شده که ظاهر جذاب و جالبی دارد. در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

پوستر جدید فیلم The Suicide Squad با الهام از فیلم های جیمز باند

مارگو رابی، ادریس البا، جای کورتنی، وایولا دیویس، جوئل کینامن، جان سینا، استیو ایجی، دیوید دستمالچیان، دنیلا ملکیور، فلولا بورگ، ناتان فیلیون، مایکل روکر، میلینگ ان‌جی، آلیس براگا، پیتر کاپالدی، پیت دیویدسون، تایکا وایتیتی، سیلوستر استالونه، واکین کوسیو، شان گان، جنیفر هالند، استورم رید و خوان دیه‌گو بوتو، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Suicide Squad حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. 

جیمز گان وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم The Suicide Squad را بر عهده داشته است. گان همچنین هم‌اکنون در حال ساخت سریال Peacemaker با بازی جان سینا برای شبکه HBO Max است که انتظار می‌رود این سریال در سال ۲۰۲۲ پخش شود. همچنین گان قرار است در اواخر سال جاری میلادی به دنیای سینمایی مارول و برای کارگردانی قسمت سوم فیلم Guardians of the Galaxy بازگردد.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده