نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۸ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۵۶

انتشار اولین تریلر انیمه ویچر ؛ اعلام تاریخ انتشار از نتفلیکس

نتفلیکس با انتشار یک تریلر کوتاه و یک پوستر از تاریخ انتشار انیمه The Witcher: Nightmare of the Wolf رسما رونمایی کرد.

برنامه ویچرکان امشب طبق برنامه در حال برگزاری است که ساعاتی پیش متوجه شدیم فصل دوم سریال The Witcher قرار است در تاریخ ۱۷ دسامبر امسال (۲۶ آذر) از شبکه نتفلیکس پخش شود، اما این تنها خبر نتفلیکس از دنیای ویچر نبود و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ انتشار انیمه The Witcher اعلام شده است. نتفلیکس امشب اولین تیزر تریلر انیمه The Witcher: Nightmare of the Wolf را منتشر کرد که در آن شاهد حضور وزمیر جوان هستیم. استایل این انیمه بی‌شباهت به انیمه Castlevania نیست و در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

همچنین تیزر تریلر دیگری از انیمه The Witcher: Nightmare of the Wolf نیز منتشر شده است که در این تیزر شاهد نمایش نمای کلی شخصیت وزمیر هستیم:

دانلود از آپارات

همچنین نتفلیکس اعلام کرد که انیمه The Witcher: Nightmare of the Wolf در تاریخ ۲۳ اوت/آگست (۱ شهریور) از این سرویس استریم پخش خواهد شد. انیمه ویچر با همکاری نتفلیکس و استودیو میر (Studio Mir) تولید شده است. علاوه‌بر تریلر، نتفلیکس اولین پوستر انیمه The Witcher: Nightmare of the Wolf را نیز منتشر کرده است که در ادامه می‌توانید شاهد این پوستر نیز باشید:

پوستر انیمه The Witcher: Nightmare of the Wolf

انیمه The Witcher: Nightmare of the Wolf اقتباسی از رمان‌ها یا داستان‌های کوتاه دنیای ویچر اثر آندری ساپکوفسکی نیست و درواقع این فیلم انیمه‌ای قرار است شخصیت وزمیر را پیش از شروع پخش فصل دوم سریال The Witcher معرفی کند تا طرفداران سریال بیشتر با گذشته و منشا این شخصیت آشنا شوند. طبق خلاصه داستان انیمه ویچر، وزمیر مدت‌ها قبل از تعلیمِ گرالت و پس از اینکه با درخواست «قانونِ غافلگیری» از سوی دگلانِ اسرارآمیز مواجه می‌شود، ماجراجویی خود را به‌عنوانِ یک ویچر آغاز می‌کند.

وظیفه ساخت انیمه The Witcher: Nightmare of the Wolf بر عهده لورن اشمیت هیسریچ و بو دِمایو، نویسندگان سریال The Witcher بوده است. بااین‌حال، حضور صداپیشه‌ای در انیمه ویچر تایید نشده است. همچنین Studio Mir پیش از این سابقه ساخت انیمیشن Young Justice: Outsiders، انیمیشن The Legend of Korra، انیمیشن Voltron: Legendary Defender، انیمه Dota: Dragon's Blood و انیمیشن Kipo and the Age of Wonderbeasts را در کارنامه خود داشته است.


منبع Verge
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده