نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۸ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۵۵

اعلام تاریخ انتشار فصل دوم سریال ویچر با بازی هنری کویل

نتفلیکس با انتشار یک پوستر و چند تصویر جدید تاریخ انتشار و نام قسمت‌های فصل دوم سریال The Witcher را تایید و اعلام کرد.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ انتشار فصل دوم سریال The Witcher مشخص شده است. نتفلیکس در طول برنامه ویچرکان که امشب برگزار شد، رسما اعلام کرد که فصل دوم سریال ویچر در تاریخ ۱۷ دسامبر امسال (۲۶ آذر) از این سرویس استریم پخش خواهد شد. اطلاعات بیشتری در دسترس نیست، اما نتفلیکس سه تصویر جدید و یک پوستر از فصل دوم سریال The Witcher را منتشر کرده است که در یک تصویر شاهد تمرین سیری با لمبرت هستیم و در تصویر دیگر بازگشت دندلاین (یسکیر) تا تایید حضور Leshy (لشی) قابل مشاهده است:

البته این پایان کار نبود و نتفلیکس با انتشار تیزری کوتاه از لوگو و نام قسمت‌های فصل دوم سریال The Witcher رونمایی کرد که البته نام و لوگو قسمت هشتم به‌صورت پنهان باقی مانده که احتمالا حاوی اسپویل مهمی است. در ادامه می‌توانید نام هر قسمت را مشاهده کنید و سپس شاهد ویدیو و لوگو هر قسمت باشید:

  • قسمت اول: A Grain of Truth
  • قسمت دوم: Kaer Morhen
  • قسمت سوم: What Is Lost
  • قسمت چهارم: Redanian Intelligence
  • قسمت پنجم: Turn Your Back
  • قسمت ششم: Dear Friend
  • قسمت هفتم: Voleth Meir
  • قسمت هشتم: [نامشخص و پنهانی]

دانلود از آپارات

علاوه‌براین، اولین تیزر تریلر فصل دوم سریال The Witcher نیز منتشر شده است که در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

هنری کویل، فریا آلن، آنیا چالوترا، کیم بودنیا، کریستوفر هیویو، بزل آیدنبنز، عایشه فابین راس، مسیا سیمسون، اگنس بیورن، پاول بالیون، یاسین عطور، ادجوا اندو، کسی کلر، فیلیپا ایلهارت، لیز کار، گراهام مک‌تاویش، کوین دویل و کریس فولتون، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل دوم سریال The Witcher حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند فصل اول، وظیفه ساخت فصل دوم سریال ویچر نیز بر عهده لورن اشمیت هیسریش است.

گرالت از ریویا که باور دارد ینیفر در جنگ Sodden جان خود را از دست داد، با سیری همراه می‌شود. او که در پایان فصل اول با سیری مواجه شد، تصمیم می‌گیرد او را به امن‌ترین نقطه‌ی دنیا برای خود برساند؛ دژ Kaer Morhen یعنی محل تبدیل شدن گرالت به یک ویچر و امن‌ترین نقطه‌ای که وی می‌شناسد. درحالی‌که الف‌ها، پادشاهان، انسان‌ها و شیاطین قاره مشغول نبرد برای کسب برتری در بیرون از دیوارهای Kaer Morhen (قلعه‌ی اصلی ویچرها) هستند، گرالت باید از سیری دربرابر خطری بسیار بزرگ‌تر محافظت کند. آن خطر هم چیزی نیست جز قدرت رازآلودی که از درون، دخترک را به تسخیر خود درمی‌آورد.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده